پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توسعه شرق کشور برای دولت از اهمیت زیادی برخوردار است/شرکت در همایش بین المللی روز شهید از جمله اهداف سفر به مشهد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ، استاندار و جمعی از مسوولان استان خراسان رضوی قرار گرفت. رییس‌ جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه شرق کشور و توجه ویژه دولت یازدهم به این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

کرونا :

توسعه شرق کشور برای دولت از اهمیت زیادی برخوردار است/شرکت در همایش بین المللی روز شهید از جمله اهداف سفر به مشهد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ، استاندار و جمعی از مسوولان استان خراسان رضوی قرار گرفت.

رییس‌ جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه شرق کشور و توجه ویژه دولت یازدهم به این موضوع، اظهار داشت: توسعه شرق کشور، بخاطر تعادل‌بخشی به روند توسعه کشور و امنیت ملی برای دولت از اهمیت زیادی برخوردار است و سفر گذشته به استان سیستان و بلوچستان و سفر کنونی به خراسان رضوی بر این مبنا انجام گرفته است.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: همچنین یکی از اهداف این سفر حضور در همایش بین‌المللی روز شهید در شهر مقدس مشهد است که امسال به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، نام‌گذاری شده است.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه در جریان این سفر تعدادی طرح و پروژه در سطح استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: در سفر استانی به این منطقه، جمعاً ۱۲۹ طرح و پروژه به تصویب رسید که تا کنون ۴۴ پروژه به طور کامل تکمیل شده است و حدود ۶۰ پروژه نیز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم همه پروژه‌های تصویب شده به تدریج به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد تا موجب آبادانی هر چه بیشتر شهر مشهد و استان خراسان رضوی  شود.

دکتر روحانی همچنین در ابتدای سخنان خود تشرف به شهر مقدس مشهد و پابوسی امام هشتم علی‌ بن موسی الرضا(ع) را برای خود و دولت ، فرصت مغتنم و موجب خیر و برکت برشمرد.

آخرین جزئیات نامزدهای شوراهای شهر و روستای شهرستان بویراحمد
دنبال کنید

رییس جمهوری را در این سفر شماری از اعضای هیات دولت همراهی می کنند.

توسعه شرق کشور برای دولت از اهمیت زیادی برخوردار است/شرکت در همایش بین المللی روز شهید از جمله اهداف سفر به مشهد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi