پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن برای سال 1395 مشخص شد

در این جلسه، مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال برای توزیع یارانه های تخفیف عوارض و تراکم، حمایت های مالی و ایجاد تأسیسات عمومی مسکن مهر در سال ۱۳۹۵ اختصاص یافت. از این میزان اعتبار، مبلغ ۱۷۵۷ میلیارد ریال برای تخفیف عوارض پروانه تراکم ساخت، مکان یابی و طراحی و خدمات مهندسی، بیمه کیفیت، حمایت های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32904
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

کرونا :

نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن برای سال 1395 مشخص شد

در این جلسه، مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال برای توزیع یارانه های تخفیف عوارض و تراکم، حمایت های مالی و ایجاد تأسیسات عمومی مسکن مهر در سال ۱۳۹۵ اختصاص یافت.

از این میزان اعتبار، مبلغ ۱۷۵۷ میلیارد ریال برای تخفیف عوارض پروانه تراکم ساخت، مکان یابی و طراحی و خدمات مهندسی، بیمه کیفیت، حمایت های مالی، آماده سازی و تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی، مساجد، ترویج مقررات ملی ساختمان و نظارت عالیه بر ساخت و سازهای ۲۳۰ هزار واحد مسکن مهر اختصاص می یابد.

هیات وزیران در ادامه این جلسه به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال جهت افزایش سرمایه دولت در بانک مسکن اختصاص دهد.

همچنین با تصویب هیات وزیران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جایگزین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در طرح توزیع سهام عدالت شد.

بر این اساس، ۳۰ درصد از سهام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طرح توزیع سهام عدالت اختصاص می یابد و ۷۰ درصد مابقی سهام این شرکت نیز در چارچوب مقررات توسط سازمان خصوصی سازی واگذار خواهد شد.

نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن برای سال 1395 مشخص شد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi