شماره : 32870
۱۴ / ۱۲ / ۱۳۹۵ - ۰:۲۱

اردوهای فرهنگی راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: اردوهای فرهنگی راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت است. به گزارش کرونا نیوز سپاه عاشورا؛ سرهنگپاسدار رضا سامی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی مراغه افزود:دشمن با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی درصدد جایگزینی فرهنگ منحط غربی به جای فرهنگ و مکتب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: اردوهای فرهنگی راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش کرونا نیوز سپاه عاشورا؛ سرهنگپاسدار رضا سامی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی مراغه افزود:دشمن با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی درصدد جایگزینی فرهنگ منحط غربی به جای فرهنگ و مکتب اسلامی در جامعه بوده و اردوهای راهیان نرو فرصت مناسبی برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان است.

وی ادامه داد: آشنایی و الگو گرفتن از سبک زندگی شهدا در برابر ترویج سبک زندگی غربی که با استفاده از ماهواره و رسانه های مجازی توسط دشمنان انجام می شود؛ راهبرد فرهنگی و تربیتی اردوهای فرهنگی تربیتی راهیان نور است.

وی اضافه کرد: نظام سلطه با ترویج سبک زندگی غربی در شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی جوانان و نسل های آینده جامعه اسلامی را هدف گرفته است.

وی گفت: راهیان نور تبیین کننده و ترویج کننده فرهنگ شهدا که همان فرهنگ حسینی بوده برای نسل جوان و آینده ساز جامعه به ارمغان آورده و نسل آینده و کشورمان را در برابر هجمه های فرهنگی نظام سلطه بیمه خواهد کرد.

وی افزود: بهره مندی از فرصت های به وجود آمده در اردوهای راهیان نور برای نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، این نسل های آینده را با ابعاد مختلف زندگی شهدا و ایثارگری های رزمندگان آشنا کرده و فرهنگ ایثار و جهاد را در بین آنان نهادینه می کند.

وی ادامه داد: اخلاص و ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس می تواند الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم در راه اعتلای فرهنگی و اجتماعی جامعه رو به رشد و ترقی ایران اسلامی باشد.

برگزاری کلاس های وبلاگ نویسی وِیژه خبرنگاران گچساران
دنبال کنید

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی مراغه به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: در این کاروان فرهنگی،  ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان های این شهرستان به این مناطق عزام شدند.

سامی افزود: در این کاروان فرهنگی و تربیتی دانش آموزان شرکت کننده از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان های طلائیه، شلمچه، هویزه، دهلاویه و اروندکنار بازدید و با ایثارگری های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.

 

 

منبع : سپاه عاشورا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 32870 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 14 اسفند 1395 ساعت ۰۰:۲۱:۵۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر