شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش یکی از فعال ترین اورژانس های بیمارستانی کشور را دارد

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اورژانس بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان یکی از فعال ترین اورژانس های کشوراست و بیشتر اعمال جراحی بزرگ تامین اجتماعی برای نخستین بار در این مرکز درمانی انجام شده است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32738
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

کرونا :

بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش یکی از فعال ترین اورژانس های بیمارستانی کشور را دارد
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اورژانس بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان یکی از فعال ترین اورژانس های کشوراست و بیشتر اعمال جراحی بزرگ تامین اجتماعی برای نخستین بار در این مرکز درمانی انجام شده است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم با بیان اینکه در سال گذشته اداره کل درمان استان تهران مبلغی بیش از  ۴هزار میلیارد تومان در حوزه های  درمان مستقیم و غیر مستقیم هزینه کرده است، اظهار داشت: در حوزه درمان مستقیم بیش از  870 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی  با اشاره به صرف هزینه ۶٠ میلیارد تومانی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در زمینه خرید دارو در حوزه درمان مستقیم، ابراز داشت: این مبالغ در ١١ بیمارستان، ٢ دی کلینیک و ٢٧ مرکز سرپایی هزینه شده است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه از میان ۱۰ بیمارستان فعال تحت پوشش این اداره کل، ۳بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش‌، شهید دکتر لواسانی و شهید دکتر لبافی‌نژاد بیش از ۲۰۰ تخت فعال دارند، اظهار داشت: بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش با  448 تخت فعال، بزرگترین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی است.
دکتر خسروانی مقدم با اشاره به اجرای طرح ارتقای هتلینگ در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران، یادآور شد: در فاز نخست این طرح در ۴ بیمارستان شهید دکتر معیری؛ شهدای ١۵ خرداد ورامین ،شهریار و بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد انجام شد.
وی به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی ۵۵٠ تخت خوابی شهید دکتر فیاض بخش اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان با وسعتی بالغ بر حدود ٢٢ هکتار به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین مرکز ملکی تامین اجتماعی استان تهران شناخته می شود.
دکتر خسروانی مقدم افزود:  بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان  یکی از مراکز اصلی تروما در سطح شهر تهران و قدیمی‌ترین بیمارستان این اداره کل است  که دارای  بیشترین تعداد پرسنل و متخصص در سطح بیمارستانهای تامین اجتماعی است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران  گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه شدگان اقدام به خرید دستگاه های پزشکی، ارتقای دستگاه ها به دیجیتال کرده ایم که این مهم از سال گذشته آغاز شده که دستگاه های ماموگرافی، سونوگرافی و ارتقای دستگاه های رادیولوژی دیجیتال خریداری و نصب شده است.
دکتر خسروانی مقدم  با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر لواسانی در زمینه جراحی قلب در کشور سرآمد است؛ ادامه داد:  همچنین این بیمارستان دارای بخش روانپزشکی با ١٠٠ تخت فعال است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اعلام اینکه این بیمارستان دارای ٢۴٧ تخت فعال است، به برخی از خدمات درمانی این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: خدمات سرپایی این بیمارستان شامل پزشک عمومی، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان و مشاوره روانپزشکی و خدمات بستری شامل اورژانس،قلب، داخلی، جراحی قلب ، جراحی عمومی، گوش وحلق وبینی و نیز روانپزشکی است.
دکترخسروانی مقدم با تاکید بر اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران از نظر تعداد تخت متفاوت هستند، گفت: بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش  با ۴۴٨ تخت فعال به عنوان بالاترین تعداد تخت فعال در این استان و بیمارستان ١٢ بهمن با ۴۰ تخت به عنوان کمترین تعداد تخت فعال در مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران مشغول به ارائه خدمات درمانی مطلوب هستند.

ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است
دنبال کنید

بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش یکی از فعال ترین اورژانس های بیمارستانی کشور را دارد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi