جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مقابل نفت امیدیه فقط به فکر سه امتیاز هستیم

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی گفت: نقاط قوت و ضعف نفت امیدیه  را شناسایی کرده ایم و به خوبی می دانیم که از چه طریقی به آنها ضربه وارد کنیم.   وی ادامه داد :خداراشکر تمرینات خوبی را در چند روز گذشته پشت سرگذاشته ایم و امیدواریم در مقابل نفت امیدیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

کرونا :

مقابل نفت امیدیه فقط به فکر سه امتیاز هستیم

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی گفت: نقاط قوت و ضعف نفت امیدیه  را شناسایی کرده ایم و به خوبی می دانیم که از چه طریقی به آنها ضربه وارد کنیم.

 

وی ادامه داد :خداراشکر تمرینات خوبی را در چند روز گذشته پشت سرگذاشته ایم و امیدواریم در مقابل نفت امیدیه بچه ها تاکتیک ها را به خوبی اجرایی کنند تا به هدف خود که کسب سه امتیاز است دست پیدا کنیم .

 

سرمربی نفت وگاز تصریح کرد: تیم ما در مرحله اول یکی از بهترین خط حمله های لیگ دو را داشت و به نظرم در کل لیگ های ایران تیم نفت وگاز یکی از بهترین تیمهای ایران در خط فوروارد است و در کل باید عرض کنم عملکرد مهاجمین ما قابل قبول بوده است.

 

یزدی اطهار داشت :این هفته فقط به فکر سه امتیاز هستیم ،مطمئن باشید با تمام توان به مصاف امیدیه می رویم تا با کسب یک پیروزی دیگر باعث خوشحالی هواداران گچسارانی شویم .

سرمربی نفت وگاز در پایان بیان کرد:از همه هواداران خونگرم و متعصب گچسارانی انتظار دارم روز سه شنبه در استادیوم شهید بشارت حضور یابند و با تشویق های پرشور خود باعث دلگرمی مجموعه ما شوند .

مقابل نفت امیدیه فقط به فکر سه امتیاز هستیم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi