پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران خبرداد:بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال

 به گزارش کرونا نیوز , ،فرماندار شهرستان از بخوشدگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال در بانکها خبرداد . عبدالرحیم رحیمی با اشاره به ابلاغ  نامه شماره ۱۶۲۰۷۸ مورخ ۱/۱۲/۹۵ معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار داشت :بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32706
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کرونا :

فرماندار گچساران خبرداد:بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
 به گزارش کرونا نیوز , ،فرماندار شهرستان از بخوشدگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال در بانکها خبرداد .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به ابلاغ  نامه شماره ۱۶۲۰۷۸ مورخ ۱/۱۲/۹۵ معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار داشت :بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال منوط به باز پرداخت اصل تسهیلات تا پایان سال جاری می باشد.
وی با اشاره به اندک زمان باقیمانده تا سال جاری و به منظور ضرورت تعیین تکلیف بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی به شبکه های بانکی  از مسئولین خواستند تا از همه ظرفیت ها جهت اطلاع رسانی و ابلاغ دستورالعمل به مردم استفاده نمایند.
فرماندار گفت: این فرصتی است که دولت با توجه به شرایط اقتصادی در اختیار مردم قرار داده است لذا این خدمات ارزنده باید به نحو مطلوب اجرا شده و از طرف دستگاه های متولی عملیاتی شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران از مردم خواستند تا با مراجعه به بانکها و پرداخت اقساط خود از این فرصت ایجاده شده حداکثر استفاده و بهره برداری لازم را داشته باشند.


 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi