پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بمناسبت سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش کرونا نیوز خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بمناسبت ۲۹ بهمن ماه سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیانیه‌ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32698
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

کرونا :

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بمناسبت سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش کرونا نیوز خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بمناسبت ۲۹ بهمن ماه سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیانیه‌ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش کرونا نیوز دهند در این زمینه چه کرده اند؟
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار مردم آذربایجان- ۲۷/۱۱/۹۵
اکنون سه سال از ابلاغ سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی می گذرد، برنامه‌ای که قرار بود کشور را از نظر اقتصادی واکسینه کند و با نگاهی درون زا و تقویت تولید ملی به اقتصاد وابسته پایان دهد. نکته قابل توجه وضعیت کنونی صنایع و تولید کشور است که البته اگر اقتصاد مقاومتی درست اجرا می شد، بایستی شاهد شکوفایی اقتصادی، رشد روزافزون صنایع کشور، کاهش و قطع وابستگی های اقتصادی بودیم، آیا وضع کنونی صنایع کشور تایید کننده این موضوع است؟ وضعیت معیشتی مردم و کارگران چطور؟
سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ۲۹ بهمن ماه سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همزمانی آن با سالروز قیام تاریخی مردم تبریز و به یمن این تقارن مبارک، از قوای مقننه، مجریه و قضائیه می‌خواهد از اقدامات کاغذی و اسمی برای اقتصاد مقاومتی دست بردارند و در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده، با گامهای عملی در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدام عاجل نمایند که بی شک این اقدامات عملی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور می باشد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی نیز در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ضمن خرید کالای ایرانی، مطالبه گری خود را جهت ارائه گزارش کرونا نیوز عملکردی توسط دستگاههای مربوطه در خصوص کاهش رکود، بیکاری و گرانی خواستارند.

مجازات متعدیان به حیات وحش تشدید شود/ ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه برای حفاظت از گونه‌های نادر
دنبال کنید

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بمناسبت سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیانیه ای صادر نمود. 3

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi