جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نونهالان فوتبال نفت وگاز گچساران نایب قهرمان لیگ شهرستان

براساس این گزارش کرونا نیوز ، بعداز ظهر امروز و از ساعت ۱۵ تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران و آتاک آسیاب در بازی فینال لیگ فوتبال نونهالان شهرستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتاک آسیاب توانست با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل نونهالان نفت و گاز عنوان قهرمانی لیگ شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32642
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۶

کرونا :

نونهالان فوتبال نفت وگاز گچساران نایب قهرمان لیگ شهرستان

براساس این گزارش کرونا نیوز ، بعداز ظهر امروز و از ساعت ۱۵ تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران و آتاک آسیاب در بازی فینال لیگ فوتبال نونهالان شهرستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتاک آسیاب توانست با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل نونهالان نفت و گاز عنوان قهرمانی لیگ شهرستان در سال ۹۵ را اذعان خود کند.

همچنین در بازی رده بندی دو تیم ماهان و توان گستر در وقت قانونی با نتیجه مساوی ۱بر۱ به پایان رسید تا در ضربات پنالتی توان گستر با نتیجه ۷بر ۶ ماهان را شکست داده به مقام سوم مسابقات دست یافت.

این رقابتها با حضور هشت تیم و در دو گروه چهارتیمی برگزارش کرونا نیوزد که تیم نونهالان نفت و گاز توانست در گروه اول با اقتدار کامل و بعنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در این مرحله با پیروزی مقابل تیم توان گستر به بازی پایانی رسیدند و در بازی پایانی باوجود نمایش خوب مغلوب تیم خوب آتاک آسیاب شدند.

اسامی کادرفنی تیم نونهالان نفت و گاز گچساران به شرح زیر است :

سرمربی : آرش هوشمندی

مربی : بابک لیراوی

سرپرست : بهنام فرهمندیان

نونهالان فوتبال نفت وگاز گچساران نایب قهرمان لیگ شهرستان

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi