جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه ی شورای اداری این شهرستان از همه مدیران دستگاههای اجرایی خواست که اقدام و فعالیت های دولت را اطلاع رسانی و گزارش کرونا نیوز دهند

دولت تدبیر و امید خدمات و فعالیت های بی نظیری رادر سطح شهرستان بهمئی اجرا نمود و این در حالی است که دولت با موانع و تنگناهای زیادی مواجه بود اما توانست در زمینه های عمرانی و خدماتی اقدامات بی سابقه ای را به سرانجام برساند. فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه ی شورای اداری این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32638
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

دولت تدبیر و امید خدمات و فعالیت های بی نظیری رادر سطح شهرستان بهمئی اجرا نمود و این در حالی است که دولت با موانع و تنگناهای زیادی مواجه بود اما توانست در زمینه های عمرانی و خدماتی اقدامات بی سابقه ای را به سرانجام برساند.

فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه ی شورای اداری این شهرستان از همه مدیران دستگاههای اجرایی خواست که اقدام و فعالیت های دولت را اطلاع رسانی و گزارش کرونا نیوز دهند، زیرا دولت اعتدال در حوزه رسانه و تبلیغات مظلوم ترین دولت است.
وی ضمن اشاره به انتقادات غیر منصفانه و تخریب برخی تریبون داران علیه دولت گفت: هرکس که تریبونی در اختیار دارد باید از آن در راستای حل و فصل وحدت و اعتلای نظام اسلامی استفاده نماید.
ایشان افزود: دولت تدبیر و امید خدمات و فعالیت های بی نظیری رادر سطح شهرستان بهمئی اجرا نمود و این در حالی است که با موانع و تنگناهای زیادی مواجه بود اما توانست در زمینه های عمرانی و خدماتی اقدامات بی سابقه ای را به سرانجام برساند.
علی اکبر فرهنگی نسب در ادامه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان را موظف نمود که به هر نحو ممکن عملکرد دولت را اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند چه کارهایی صورت پذیرفت.

 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi