جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ زنی پروژه آبرسانی اراضی خان‌احمد وامام‌زاده جعفردر۳۱۰۰هکتار

به گزارش کرونا نیوز ، محمد حاج‌رسولیها شامگاه جمعه در آیین کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به اراضی کشاورزی خان احمد و امامزاده جعفر(ع) با اشاره به میزان مطلوب بارشها در چند روز گذشته افزود: در این بارشها در حوزه خلیج فارس و دریای عمان میزان بارش‌ها از ۱۳۱ میلیمتر به ۲۲۸ میلیمتر افزایش یافته است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32595
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

کرونا :

کلنگ زنی پروژه آبرسانی اراضی خان‌احمد وامام‌زاده جعفردر۳۱۰۰هکتار

به گزارش کرونا نیوز ، محمد حاج‌رسولیها شامگاه جمعه در آیین کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به اراضی کشاورزی خان احمد و امامزاده جعفر(ع) با اشاره به میزان مطلوب بارشها در چند روز گذشته افزود: در این بارشها در حوزه خلیج فارس و دریای عمان میزان بارش‌ها از ۱۳۱ میلیمتر به ۲۲۸ میلیمتر افزایش یافته است.

وی بیان داشت: در این مناطق بارشها رشد ۹۷ میلیمتری داشته است.

حاج رسولیها تصریح کرد: در استانهای فارس و بوشهر نیز افزایش بارش باران را داشتیم که در این مناطق بارشها از ۱۳۸ میلیمتر به ۱۹۶ میلیمتر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان بارش رشد ۴۲۳ درصدی را در این مناطق نشان می دهد، گفت: با ورود این سامانه پربارش در هفته گذشته میزان بارندگی از ۸۸ میلیمتر به ۱۳۷ میلیمتر افزایش یافته است.

حاج رسولیها افزود: بیش از ۵۶ درصد بارندگیهای سال جاری را طی چهار روز اخیر داشتیم که این بارندگی‌ها باعث تامین آب شرب یکسال اخیر هرمزگان شده است.

کلنگ زنی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi