سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور

بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با حضور مقامات کشوری و استانی روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد کلنگ زنی می شود و به همین منظور نشست خبری سرمایه گذار کارخانه لاستیک سبز زاگرس با اصحاب رسانه گچساران در هتل پاسارگاد برگزار گردید. حاج نصرالله خادمی از سرمایه گذاران خوش نام گچسارانی گفت : این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۵۵

کرونا :

نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور

بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با حضور مقامات کشوری و استانی روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد کلنگ زنی می شود و به همین منظور نشست خبری سرمایه گذار کارخانه لاستیک سبز زاگرس با اصحاب رسانه گچساران در هتل پاسارگاد برگزار گردید.

حاج نصرالله خادمی از سرمایه گذاران خوش نام گچسارانی گفت : این کارخانه در شهرک صنعتی خان احمد باشت با اعتباری افزون بر ۷۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار کلنگ زنی می شود.

خادمی افزود : گچساران و باشت جدا از هم نیستند و فرزندان هر دو شهرستان را باید با یک چشم دید و متعلق به هم هستند و دلیل اینکه چرا این کارخانه در منطقه خان احمد باشت احداث خواهد شد این است که پارامترهای لازم جهت این پروژه در آن منطقه مناسبتر از دیگر مکان ها بود اما این کارخانه چه در باشت و چه در گچساران باشد متعلق به هر دو حوزه خواهد بود.

نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 12

وی در ادامه افزود: طرح اولیه این کارخانه در مدت سه سال ساخته خواهد شد که از فردای روز کلنگ زنی به سرعت و با تمام توان شروع به کار خواهیم کرد.

خادمی بیان داشت : تولید سالانه این کارخانه حدود ۵۰ هزار تن لاستیک در ابعاد مختلف خواهد بود و این لاستیک ها با محیط زیست سازگار است و به همین دلیل لاستیک سبز خوانده می شود.

وی گفت : بخش اعظم مواد اولیه این کارخانه از داخل و بخش اندکی از خارج تامین خواهد شد.

نصرالله خادمی همچنین پیرامون نیروهایی که هنگام ساخت و زمان راه اندازی این کارخانه به خدمت گرفته خواهند شد گفت : بخش زیادی از این نیروهای کار از حوزه گچساران و باشت تامین خواهد شد.

پنج هزار میلیارد ریال برای خرید چرخبال به هلال احمر اختصاص یافت
دنبال کنید

 

نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 13 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 14 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 15  نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 16 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 17 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 18 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 19 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 20 نشست خبری خادمی،سرمایه گزار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور 21

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi