پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکست نفتی های گچساران مقابل برق در شیراز

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نفت وگاز گچسارانو برق شیراز از ساعت ۱۴:۱۰ روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر تیم نفت گچساران را شکست دهد. این دیدار که تقابل بهترین خط حمله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32446
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

کرونا :

شکست نفتی های گچساران مقابل برق در شیراز

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نفت وگاز گچسارانو برق شیراز از ساعت ۱۴:۱۰ روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر تیم نفت گچساران را شکست دهد.

این دیدار که تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ بود با پیروزی تیم شیرازی به اتمام رسید

نفتی های گچساران که در هفته قبلی صعود خود را به دور دوم قطعی کرده بود با هدف تداوم بردهای پیاپی خود در این بازی خارج از خانه وارد بازی شد و در مقابل تیم برق شیراز صف آرایی کردند.

در نیمه اول این بازی دو تیم بالانشین جدول تیم میزبان فرصت های بهتری برای گلزنی در دقایق ابتدای بر روی دروازه نفتی ها ایجاد کرد اما در ادامه هافبک های جنگنده نفتی ها بازی را دراختیار گرفتند تا اینکه نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم و در شرایطی که دو تیم از شانس های برابری برای رسیدن به گل برخوردار بودند اما در دقیقه ۷۶ تیم برق جدید شیراز توانست از موقعیت ایجاد شده در مقابل دروازه نفتی ها استفاده کند و گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

در ادامه حملات پردامنه نفتی ها برروی دروازه حریف شیرازی بدون درپی داشتن گلی برای این تیم بی نتیجه ماند تا تیم برق جدید شیراز برنده جدال تیم های صعود کرده به دور دوم لیگ دسته دو شود.

: نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند 

هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری ،عماد قاسمی ،محمد امین مزرعه،کریم شاوردی،محمد نوروزی ،فرشید علیزاده، علی کرمی، مصطفی نوبخت ،محمد رضا مظاهری

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه ۶۶ مرتضی حیدری بجای فرشید علیزاده وارد بازی شد

در ادامه و در دقیقه ۷۷ سهیل صالحی بجای علی کرمی وارد بازی شد و در آخرین تعویض این تیم در دقیقه ۷۹ اسماعیل هاشمی نیا بجای کریم شاوردی وارد بازی شد

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته بیست پنجم با همان ۴۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.

همچنین بازی بعدی این تیم در روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه در خانه و در ورزشگاه شهید بشارت میزبان تیم نفت امیدیه خواهد بود.

شکست نفتی های گچساران مقابل برق در شیراز

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi