جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیین نامه شورای اجتماعی کشور تصویب شد

در این جلسه ضمن مشخص شدن ۲۸ عضو شورای اجتماعی کشور،  مصوب شد دبیرخانه شورای اجتماعی کشور (سازمان امور اجتماعی) در وزارت کشور مستقر شود و این شورا موظف است در بررسی های خود از نمایندگان دستگاه های اجرایی غیر عضو و نیز صاحبنظران ذی ربط استفاده کند. استقرار نظام جامع رصد وضعیت، تدوین اطلس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32437
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

کرونا :

آیین نامه شورای اجتماعی کشور تصویب شد
در این جلسه ضمن مشخص شدن ۲۸ عضو شورای اجتماعی کشور،  مصوب شد دبیرخانه شورای اجتماعی کشور (سازمان امور اجتماعی) در وزارت کشور مستقر شود و این شورا موظف است در بررسی های خود از نمایندگان دستگاه های اجرایی غیر عضو و نیز صاحبنظران ذی ربط استفاده کند.

استقرار نظام جامع رصد وضعیت، تدوین اطلس آسیب های اجتماعی کشور، مطالعات و پژوهش های مورد نیاز، تدوین پیش نویس سیاست های امور اجتماعی و ارائه گزارش کرونا نیوز های نظارتی و ارزیابی به شورا، از وظایف سازمان امور اجتماعی می باشد.

همچنین شورا، کارگروه های تخصصی از اعضا و یا نمایندگان آنها و صاحبنظران برای بررسی کارشناسی، هماهنگی و پیگیری تشکیل می دهد.

در ادامه تصویب مواد دیگر آیین نامه شورای اجتماعی کشور، مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرحها و برنامه های مصوب خارج از وظایف جاری دستگاه ها به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد و گزارش کرونا نیوز سالیانه از اقدامات به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

آیین نامه شورای اجتماعی کشور تصویب شد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi