جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رییس‌ جمهوری عازم تهران شد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که عصر چهارشنبه وارد کویت شده بود پس از استقبال رسمی و دیدار و مذاکره با شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر کویت و با بدرقه و خداحافظی امیر و مقامات عالی‌رتبه کویتی در فرودگاه، این کشور را به مقصد تهران ترک کرد. رییس‌ جمهوری صبح چهارشنبه بنا به دعوت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32413
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

کرونا :

رییس‌ جمهوری عازم تهران شد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که عصر چهارشنبه وارد کویت شده بود پس از استقبال رسمی و دیدار و مذاکره با شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر کویت و با بدرقه و خداحافظی امیر و مقامات عالی‌رتبه کویتی در فرودگاه، این کشور را به مقصد تهران ترک کرد.

رییس‌ جمهوری صبح چهارشنبه بنا به دعوت رسمی پادشاه عمان به این کشور سفر کرد و در دیدار و گفتگو با پادشاه این کشور، راه‌های گسترش روابط و مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

دکتر روحانی عصر چهارشنبه نیز با سفر رسمی به کویت و دیدار و مذاکره با شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر کویت، حل و فصل روابط دو کشور و تحولات مهم منطقه را مورد بررسی قرار داد. در این دیدار ضرورت همکاری، هماهنگی و تقویت روابط دو کشور مورد تأکید قرار گرفت.

رییس‌ جمهوری عازم تهران شد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi