جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکذیب دیدار خصوصی ظریف با همتای آمریکایی

کنفرانس مونیخ با حضور وزرای خارجه، دفاع و سران بسیاری از کشورها در دومین روز خود دنبال شد؛ میتینگی امنیتی که مجالی شد تا در حاشیه آن، دیپلماسی وزیر خارجه ایران در سرزمین ژرمن ها، حسابی فعال شود و ظریف با چندین مقام از کشورهای مختلف، بحث های دیپلماتیک داشته باشد. تکذیب دیدار خصوصی ظریف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32391
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

کرونا :

تکذیب دیدار خصوصی ظریف با همتای آمریکایی

کنفرانس مونیخ با حضور وزرای خارجه، دفاع و سران بسیاری از کشورها در دومین روز خود دنبال شد؛ میتینگی امنیتی که مجالی شد تا در حاشیه آن، دیپلماسی وزیر خارجه ایران در سرزمین ژرمن ها، حسابی فعال شود و ظریف با چندین مقام از کشورهای مختلف، بحث های دیپلماتیک داشته باشد.

تکذیب دیدار خصوصی ظریف با همتای آمریکایی

شاید اگرهنوز جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا سرکار بود بدون شک برای به روز کردن آخرین رویدادهای مربوط به برجام، جلسه ای را برگزار می کردند اما دیگر آن مرد رفته است.

از میان اخبار مربوط به کنفرانس مونیخ ، خبری به بیرون درز کرد که بلافاصله تکذیب شد. برخی از رسانه‌ها گفتند که وزرای خارجه ایران و آمریکا در حاشیه کنفرانس مونیخ، دیداری محرمانه و خصوصی برگزار کرده‌اند تا درباره برجام، آخرین تحولات را چک کنند. البته حتی گفته شد که موضوع سوریه نیز در دستور این جلسه بود. دست آخر اما برگزاری این جلسه، از بیخ و بن، تکذیب شد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده، وزیر امور خارجه در این اجلاس با تعدادی از مقامات اروپایی و همچنین منطقه گفت‌وگو کرد، در پاسخ به این سوال که برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که وزیر خارجه ایران و هیات آمریکایی در حاشیه این اجلاس با یکدیگر دیداری داشته اند،این طور توضیح داد: «چنین دیداری انجام نشده و قویا این موضوع و شایعه را تکذیب می‌کنیم». وی ادامه داد: «ما هیچ نوع ارتباطی با آمریکا نداریم، بنابراین هیچ مذاکره ای نیز انجام نخواهد شد»….

کدخدایی:تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تایید شد
دنبال کنید

منبع : قانون

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi