شماره : 32297
۲۳ / ۱۱ / ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

رشد و توجه ویژه به هنرهای رزمی در خداآفرین

سپاه عاشورا : رییس هیئت کونگ ‌فو شهرستان خداآفرین ، گفت : ورزش رکن اصلی مبارزه با آسیب های اجتماعی می باشد . به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ؛  محمد نژاد رییس هیئت کونگ‌ فو شهرستان خداآفرین ، گفت : با حمایت های انجام شده از سوی فرماندهان بسیج خداآفرین هم

سپاه عاشورا : رییس هیئت کونگ ‌فو شهرستان خداآفرین ، گفت : ورزش رکن اصلی مبارزه با آسیب های اجتماعی می باشد .

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ؛  محمد نژاد رییس هیئت کونگ‌ فو شهرستان خداآفرین ، گفت : با حمایت های انجام شده از سوی فرماندهان بسیج خداآفرین هم اکنون رشد قابل توجهی در حضور جوانان و نوجوانان در کلاس های رزمی مشاهده می شود .
وی گفت : از زمان آغاز به کار سوله صالحین سپاه خداآفرین و حمایت های فرمانده سپاه شهرستان خون جدیدی بر رگ های جامعه هنرهای رزمی و کونگ فو شهرستان خداآفرین تزریق شده است .
محمد نژاد ، افزود : با آغاز به کار رشته رزمی کونگ فو خیل عظیمی از جوانان و نوجوان با توجه به هزینه که ثبت نام و محل تمرینی مناسب در این کلاس ها ثبت نام نمودند که خوشبختانه این روند هم چنان ادامه دارد .
رییس هیئت کونگ‌فو شهرستان ، عنوان کرد : با جذب جوانان و نوجوانان در کلاس های ورزشی  می توانیم علاوه بر اینکه جسم و روح این عزیزان را شاداب و سرزنده نگه داریم  ، جوانان ما از بسیاری از آسیب های اجتماعی که آنها  را تهدید  میکند در امان می باشند .
محمد نژاد رییس هیئت کونگ‌فو شهرستان در پایان گفت : جامعه هنرهای رزمی و کونگ فو ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همپا و هم دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا ضمن تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یکبار دیگر جوش و خروش انقلابی مردم ایران را به تصویر بکشند.

جهانگیری: پیش بینی ها تورم ونزوئلایی در ایران بود اما تورم در ۳۶ درصد متوقف شد
دنبال کنید

تصاویر بیشتر :

رشد و توجه ویژه به هنرهای رزمی در خداآفرین 5 رشد و توجه ویژه به هنرهای رزمی در خداآفرین 6 رشد و توجه ویژه به هنرهای رزمی در خداآفرین 7

منبع : سپاه عاشورا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 32297 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 23 بهمن 1395 ساعت ۱۱:۳۱:۳۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر