پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در صدر برنامه های بانک قرار دارد

شناسه خبر: ۰ رو تیتر: مدیر عامل بانک صادرات ایران: متن: مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره به حجم انبوه تقاضا برای منابع نظام بانکی و تنگناهای موجود گفت:هدایت منابع به سمت بخش های تولیدی و پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی از جمله برنامه های محوری بانک است. به گزارش کرونا نیوز روابط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32205
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
شناسه خبر: ۰
رو تیتر: مدیر عامل بانک صادرات ایران:
متن:

مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره به حجم انبوه تقاضا برای منابع نظام بانکی و تنگناهای موجود گفت:هدایت منابع به سمت بخش های تولیدی و پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی از جمله برنامه های محوری بانک است.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی در بازدید از گروه تولیدی لبنیات و بستنی میهن افزود:با تکیه بر ظرفیت های عظیم بانک صادرات ایران  و در راستای حمایت از تولید گران تمهیدات لازم برای اعطای تسهیلات  به بنگاه های تولید داخلی  تدارک دیده شده است .
وی گفت: ضمن بررسی و نیاز سنجی واحدهای تولیدی در تعاملی سازنده با دست اندرکاران بنگاه های  اقتصادی برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها بر پایه شرایط و مقتضیات اقدام لازم به عمل می آید.
زراعتی همچنین به توانمندی بانک متبوعش در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود:پیشینه حدود نیم قرن فعالیت بانک صادرات ایران  در سطح بین المللی باعث دسترسی های مناسب این بانک به بازارهای پولی شده است و با توجه به گشایش های صورت گرفته این آمادگی وجود دارد که خدمات متنوع ارزی رادر کشورهای اروپایی، آسیای میانه و منطقه خلیج فارس به بنگاههای بزرگی نظیر گروه تولیدی لبنیات و بستنی میهن ارایه کنیم.
وی خاطر نشان کرد: با مدیریت صحیح و سوق دادن منابع در مسیر خلق ارزش افزوده بیشتر این امکان فراهم می شود که بانک با فراغ بال بیشتری در راستای حمایت از تولیدگران گام بردارد و از این منظره افق روشنی در این خصوص فراروی بانک وجود دارد.
پدیدار مدیرعامل گروه تولیدی لبنیات و بستنی میهن با قدردانی از حضور مدیر عامل بانک صادرات و حمایت های اثر بخش این بانک در توسعه زیر ساخت های این مجموعه اظهار امیدواری کرد با توجه به  برنامه توسعه ای گروه تولیدی میهن و حمایت بیشتر از سوی بانک صادرات ایران  امکان افزایش تولید و اشتغالزایی در این بنگاه  اقتصادی نیز بیشتر فراهم شود.
وی افزود: مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران جزو صادق‌ترین، سالمترین و بی‌ریاترین کارکنان شبکه بانکی کشور هستند. 
شایان توجه است شمار قابل توجهی از شرکت های تولیدی کشور از چتر حمایتی بانک صادرات ایران برای تامین منابع مالی برخوردارند.

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi