پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد

فرماندار گچساران گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل یا گرفتگی معابر به همه ادارات گچساران دستور آماده‌باش صادر شده است. عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل یا گرفتگی معابر در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد دستور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32150
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

کرونا :

با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد

فرماندار گچساران گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل یا گرفتگی معابر به همه ادارات گچساران دستور آماده‌باش صادر شده است.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل یا گرفتگی معابر در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد دستور آماده‌باش صادر شده است، افزود: بر این اساس به تمامی ادارات و دستگا‌ه‌ها آماده‌باش اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت کانال‌های آب و سیل‌بندهای موجود در گچساران مطلوب بوده و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه ستاد بحران در این خصوص آماده شده است، تصریح کرد: در این خصوص علاوه بر ادارات و نهادهای عضو ستاد بحران مردم نیز باید با برطرف کردن و آماده کردن اقدامات اولیه در جلوگیری از وقوع آبگرفتگی و سیل احتمالی همکاری کنند.

رحیمی عنوان کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در صورت وقوع بارندگی شدید هیچ مشکلی مبنی بر گرفتگی معابر یا وقوع سیل در گچساران صورت نگیرد.

عکاس : صالح الماسی

با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 12 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 13 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 14 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 15 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 16 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 17 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 18 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 19 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 20 با پیش‌بینی هواشناسی احتمال سیل درگچساران دستور آماده‌باش صادر شد 21

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi