شماره : 31778
۱۴ / ۱۱ / ۱۳۹۵ - ۱:۴۸

تساوی تیم رسانه،حاشیه شهرداری و فرمانداری،پیرترین فوتبالیست لیگ فوتسال ادارات

تساوی تیم رسانه  در مقابل تیم بهره برداری اولین حادثه ای بود که می تواند قابل اهمیت باشد تیم  فوتسال رسانه گچساران و تیم بهره برداری شرکت نفت امشب در در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با ۳ گل به تیم بهره برداری و ۳ گل به برای رسانه خاتمه

تساوی تیم رسانه  در مقابل تیم بهره برداری اولین حادثه ای بود که می تواند قابل اهمیت باشد

تیم  فوتسال رسانه گچساران و تیم بهره برداری شرکت نفت امشب در در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با ۳ گل به تیم بهره برداری و ۳ گل به برای رسانه خاتمه یافت.

در این دیدار نیز همانند دیدارهای قبلی تیم رسانه نمایش قوی ولی ناامیدکننده ای از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند از اعتبار و نام فوتسال رسانه دفاع کنند.

این تیم در حالی بازی امروز خود را در برابر بهره برداری شرکت نفت مساوی کرد که بازی بعدی باید در مقابل شهرداری گچساران بازی کند.

اما ;

حاشیه شهرداری و فرمانداری

با روند فعلی و تداوم مشکلات و نیز ضعف کادر فنی و بازیکنان تیم فرمانداری گچساران ؛ این تیم در آستانه سقوط مقابل تیم سراپا انگیزه ی شهرداری قرار گرقت .

تیم فرمانداری گچساران آنقدر این بازی را جدی گرفته بود که با وجود مصدوم شدن بازیکن شماره ۱۳ خود ، تا توان داشت مقاومت کرد ولی با از توان افتادن این بازیکن و عصبی شدن او و همچنین با تلف کردن وقت بازی توسط دروازبان تیم شهرداری بازیکن شماره ی ۱۳ آنقدر عصبی شده بود که با عصبانیت بسیار به دروازبان شهرداری با کنایه جملاتی را گفت و این آغاز درگیری های زنجیره ای شد که نظم بازی را به هم زد .

حمید نارکی مسئول روابط عمومی فرمانداری و داوران و ناظران داوری سعی بر ایجاد آرامش کردند و موفق شدند بعد از ۲۰ دقیقه جو سنگین و خشن درگیری ها را آرام کنند و به این درگیری پایان دهند.

باغات تهران فدای بلندمرتبه‌سازی‌ها شده‌اند/سازمان بازرسی برای جلوگیری از تخریب‌های گسترده ورود کند
دنبال کنید

این بازی نیمه رها شد تا منتظر رای داوری بمانیم و ببینیم تیم رسانه بازی بعدی را مقابل چه تیمی ادامه می دهد.

و اما :

پیرترین فوتبالیست لیگ ادارات

با شروع بازی سوم تیم علمی و کاربردی به میدان آمد در دروازه این تیم پیرترین مرد لیگ فوتسال ادارات  در دهه فجر  درون دروازه بود.

پیرمرد ۵۳ ساله ای که امید را در دل جوانان زنده می کرد .

پیرمرد ۵۳ ساله دروازه دانشگاه علمی و کاربردی را محافظت می کرد تا نشان دهد مردان علم و تحصیل هم می توانند در بالاترین سن خود سنگربان خوبی باشند.

ادامه دارد….. .

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 31778 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 14 بهمن 1395 ساعت ۰۱:۴۸:۴۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر