جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

" اودیسه خوانی " گروه یونانی با حمایت بانک صادرات ایران روی صحنه می رود

شناسه خبر: ۰ متن: ​منظومه خوانی جمعی «اودیسه» از کشور یونان در بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر هفتم بهمن ماه با حمایت بانک صادرات ایران اجرا می شود.  به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود با حمایت از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۵:۵۰
شناسه خبر: ۰
متن:

منظومه خوانی جمعی «اودیسه» از کشور یونان در بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر هفتم بهمن ماه با حمایت بانک صادرات ایران اجرا می شود. 

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود با حمایت از این رخداد فرهنگی زمینه و بستر لازم برای اجرای برنامه منظومه خوانی جمعی «اودیسه» را فراهم ساخته است. این رویداد توسط سفارت یونان در ایران، گروه تلما هوس برنامه ریزی شده و با پشتیبانی سازمان های غیر دولتی" خوانندگان هومر" و "تئاتر الینیکو" که در کشورهای مختلف سابقه اجرا ی برنامه دارند، برگزار می شود. 

شایان توجه است، اودیسه خوانی یک خوانش اجرایی است و شخصیت های مختلف از هر قشری در این اجرا شرکت خواهند داشت.

گفتنی است، بانک صادرات ایران که بزرگترین شبکه بانکی در خارج از کشور را در اختیار دارد از ۴ دهه پیش در آتن نسبت به تأسیس شعبه اقدام کرده و در کنار تسهیل در روابط تجاری و بازرگانی بین دو کشور، نقش موثری در ایجاد تعامل و تفاهم فرهنگی دو ملت نیز داشته است.

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۰۷

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi