پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش افزونه WP Bouncer در وردپرس

آموزش افزونه WP Bouncer در وردپرسReviewed by محمد رضا ملکی on Jan 1Rating: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وردپرسی. روزتون به خیر. امیدوارم که این آموزش بتواند به شما کمک کند. خب دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس می خواهم به شما افزونه ای را بیاموزم که با کمک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31539
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
آموزش افزونه WP Bouncer در وردپرسReviewed by محمد رضا ملکی on Jan 1Rating:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وردپرسی. روزتون به خیر. امیدوارم که این آموزش بتواند به شما کمک کند. خب دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس می خواهم به شما افزونه ای را بیاموزم که با کمک آن می توانید به وسیله ی یک سیستم به وردپرس وارد شوید. پس با ما همراه باشید.

آموزش افزونه WP Bouncer در وردپرس

یکی از موارد آزار دهنده ای که ممکن است تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد این است که بتوانید فقط به وسیله ی یک سیستم در سایت لاگین کنید. ممکن است در نگاه اول این کار آزار دهنده و بی منطق به نظر بیاید اما در واقع بسیار هم مفید است مخصوصا برای سایت های دانشگاهی که اطلاعات هر دانشجویی محرمانه است. حتما می پرسید چرا؟ خب ببینید دوستان ممکن است که شما پسورد و کد کاربری خود را به شخص دیگری بدهید و او نیز به آسانی بتواند وارد سایت شود و یا به هر دلیلی نخواهید از سیستم خود استفاده کنید و از سیستم شخص دیگری برای ورود به سایت کمک بگیرید و پس از اینکه کار شما تمام شد فراموش کنید از سایت خارج شوید آن گاه هر کس دیگری بعد از شما وارد سایت شود می تواند اطلاعات شما را ببیند و قطعا این اصلا خوب نیست.

افزونه ای که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم این امکان را به شما می دهد که فقط از طریق یک سیستم وارد سایت شوید و با این کار امنیت را بالا ببرید. نام این افزونه وردپرس WP Bouncer است.

مزرعه بادی، دشت طلا!
دنبال کنید

برای استفاده از این افزونه هم مانند دیگر افزونه ها ابتدا باید آن را نصب و فعال کنید. برای انجام این کار به پیشخوان وردپرس رفته و این افزونه را ابتدا نصب و سپس فعال می کنید. پس از فعال سازی نیازی نیست که هیچ تنظیماتی را انجام دهید و افزونه خود به خود کار خود را انجام می دهد.

دانلود افزونه WP Bouncer

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید بوده باشد. برای آشنایی با قالب وردپرس جدید و پوسته وردپرس جدید در آموزش های بعد با ما همراه باشید.

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس املاکقالب وردپرس شرکتی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi