پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزهای خوبی در راه است /هواداران حمایت کنند

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،مرتضی حیدری گفت :برای دیدار با سپهر نقش جهان همه مجموعه هم قسم شده ایم تا به امید خدا با ارائه یک بازی زیبا و با کیفیت سه امتیاز را کسب کنیم  و دل هوداران را شاد کنیم   هافبک ۳ گله نفت وگاز تصریح کرد :از همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31496
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

کرونا :

روزهای خوبی در راه است /هواداران حمایت کنند

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،مرتضی حیدری گفت :برای دیدار با سپهر نقش جهان همه مجموعه هم قسم شده ایم تا به امید خدا با ارائه یک بازی زیبا و با کیفیت سه امتیاز را کسب کنیم  و دل هوداران را شاد کنیم

 

هافبک ۳ گله نفت وگاز تصریح کرد :از همه تماشاگران فوتبال فهم و خونگرم گچسارانی که همیشه به ما و تیم لطف داشته اند از صمیم قلب تشکر میکنم و امیدوارم این هفته هم ورزشگاه را پر کنند و فرزندان خودشان را تنها نگذارند .

 

هافبک سرعتی و ریز نقش نفتی های گچساران در خصوص عملکرد کادر فنی و مدیریت باشگاه نیز گفت :در این مورد باید عرض کنم ما به همین بسنده میکینم که توانستند با درایتشان  تیم ما رو جزء ٨ تیم برتر جام حذفی کشور کنند ، مدیرییت باشگاه هم با تمام توان پشت صحنه زحمات خودشان رو میکشند که یکی از این موارد آماده کردن استادیوم شهید بشارت بود که امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آنها را در زمین بدهیم.

 

حیدری در پایان اظهار داشت:روزهای خوبی در راه است و به هواداران نفت وگاز قول می دهم که در ۴هفته آینده تیم به لطف خدا و کمک کادر فنی و هم دلی بچه ها امتیازات لازم را کسب میکنیم و  به دور بعد صعود میکنیم و انشاا.. سال آینده جشن صعود به لیگ یک را باهم خواهیم گرفت.

  

 

روزهای خوبی در راه است /هواداران حمایت کنند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi