جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مهمترین دلیل حمله با قوه قضائیه برخورد با مفاسد اقتصادی است

به گزارش کرونا نیوز , ، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به حملات گسترده دشمنان خارجی و برخی چهره های داخلی به قوه قضائیه اظهارکرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی در جامعه یکی از مهمترین وظایف قوه قضائیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31457
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

کرونا :

مهمترین دلیل حمله با قوه قضائیه برخورد با مفاسد اقتصادی است

به گزارش کرونا نیوز , ، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به حملات گسترده دشمنان خارجی و برخی چهره های داخلی به قوه قضائیه اظهارکرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی در جامعه یکی از مهمترین وظایف قوه قضائیه در کشور است.

وی افزود:برخورد با فیش های نجومی از مهمترین مطالبات مردمی و مقام معظم رهبری است که قوه قضائیه و مجریه وظیفه رسیدگی و برخورد با این پدیده را برعهده دارند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: ملت ایران خواستار برقراری عدالت اجتماعی در پدیده حقوق های نجومی موجود در کشور هستند.

وی تاکیدکرد: مهمترین دلیل حمله با قوه قضائیه برخورد با مفاسد اقتصادی است که این قوه با حمایت قاطع مردمی باید نسبت به برخورد با عوامل این پدیده شوم کوتاهی نکند.

*بهمن، ماه پیروزی انقلاب

الهی نیا در ادامه بهمن ماه را ماه پیروزی انقلاب اسلامی و ماه به ثمر نشستن خون جوانان ایران اسلامی در مقابله با رژیم ستم شاهی دانست.

خطیب جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه ادارات و نهاد ها باید تلاش کنند برنامه های دهه مبارک فجر که نماد طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی است را به بهترین شکل ممکن در سطح شهرستان لنده برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی شاهد کشتار بی رحمانه عوامل ضدانقلاب و گروهک منافقین در سطوح مختلف کشور بوده ایم که هنوز هم کینه توزی و رابطه منافقین با دشمنان برای اهداف مختلف نیز ادامه دارد.

* تنها راه علاج مشکلات کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

دانش‌آموزان پسر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند
دنبال کنید

مسئول شورای هماهنگی تبلغات اسلامی شهرستان لنده گفت: تلاش های زیادی تیم مذاکره کننده ما در مسئله هسته ای متحمل شدند ولی همه امروز به این نتیجه رسیده اند که دشمن هرگز به تعهدات خود پای بند نیست و تنها راه علاج مشکلات کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: استفاده از استعدادهای جوانان انقلاب و بومی کردن دانش علمی کشور می تواند در اجرای راهبرد های مختلف کشور موثر باشد.

*شیوع سرطان ناشی از عدم رعایت الگوی های سلامت در جامعه است

الهی نیا به هفته سرطان در کشور اشاره کرد و گفت: سلامتی جسم و تن از مهمترین برنامه های انسان برای حیات در جامعه است.

وی افزود: شیوع انواع مختلف سرطان در جامعه ناشی از عدم رعایت الگوی های سلامت در جامعه است که کشیدن سیگار، عدم کنترل رژیم غذایی و عدم توجه به توصیه پزشکان مهمترین دلیل ابتلا به سرطان است.

خطیب جمعه شهرستان لنده با قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهرلنده گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور آشنایی هرچه بهتر مردم با بیماری سرطان می تواند نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری در جامعه داشته باشد.

الهی نیا در ادامه با ابراز تاسف از حادثه تخریب ساختمان پلاسکوی تهران و شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار گفت: حادثه تلخ تخریب ساختمان پلاسکوی تهران یکی از تلخ ترین حوادث برای جان باختن و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشان است که قلب ملت ایران را به دلیل عمق فاجه به درد آورد.

وی اظهارکرد: آتش نشان انسان های هستند که با به خطر انداختن جان خویش جان انسان های زیرآوار و آتش را نجات می دهند تا حیات و ممات انسان ها را تداعی ببخشند.

سازمان ملل: آمریکا تحریمها را رفع کند/ ایران به اجرای برجام برگردد
دنبال کنید

*وضعیت کنونی شهرک سرآسیاب زیبنده شهر لنده نیست

امام جمعه موقت شهرستان لنده در ادامه با بیان گلایه از عدم خدمات رسانی ادارت به شهرک سرآسیاب گفت: رفتن به روستاهای فاقد امکانات بهتر است تا رفتن به شهرک سرآسیابی که در کمتر از یک کلیرمتر شهر لنده قراردارد.

وی گفت: اعتراض و گلایه مردم در خصوص مسائل و خدمات حوزه ی شهری به حق است و انتظار می رود مسئولان حوزه خدمات شهری و ادارات خدمات رسان نسبت به خدمات رسانی کوتاهی نداشته باشندچرا که وضعیت کنونی این شهرک زیبنده شهر نیست.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/م/۲۰۰

سیداسماعیل میری
اخبار مرتبط

  • فضای اشرافی گری زیبنده دولت نیست


  • کم کاری مسئولان در مسئله حقوق های نجومی قابل توجیه نیست/اربعین نمادافشاگری و مبارزه با نفاق است


  • نمازعبادی سیاسی جمعه شهرستان لنده به روایت تصویر

مهمترین دلیل حمله با قوه قضائیه برخورد با مفاسد اقتصادی است 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi