جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان های تامین اجتماعی تهران آماده باش هستند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آماده باش تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران بزرگ برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه دیده صبح امروز ساختمان پلاسکو خبر داد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید تقی نوربخش ضمن ابراز تاسف از حادثه صبح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31449
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۹:۲۳

کرونا :

بیمارستان های تامین اجتماعی تهران آماده باش هستند
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آماده باش تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران بزرگ برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه دیده صبح امروز ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید تقی نوربخش ضمن ابراز تاسف از حادثه صبح امروز پایتخت افزود: در پی حادثه ناگوار فرو ریختن ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز کشورمان، تمامی کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی این سازمان دراستان تهران در آماده باش هستند و خدمات درمانی به حادثه دیدگان انتقالی به این مراکز درمانی ارائه خواهند داد.

 

بیمارستان های تامین اجتماعی تهران آماده باش هستند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi