جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندارگچساران :کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش گچساران برای دومین سال نشان از مسئولیت پذیری و برنامه ریزی مناسب اعضاء شورا می باشد

  به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در حاشیه همایش شوراهای آموزش و پرورش استان در سالن ازادی نفت اظهار داشت : شوراهای آموزش و پرورش در راستای تحقق خرد جمعی و مشارکت مردم در امر آموزش و تعلیم و تربیت و توسعه فضاهای آموزشی بمنظور تعمق بخشدین به امیر خطیر می باشد. رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31383
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

کرونا :

فرماندارگچساران :کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش گچساران  برای دومین سال نشان از مسئولیت پذیری و برنامه ریزی مناسب اعضاء شورا می باشد

 

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در حاشیه همایش شوراهای آموزش و پرورش استان در سالن ازادی نفت اظهار داشت : شوراهای آموزش و پرورش در راستای تحقق خرد جمعی و مشارکت مردم در امر آموزش و تعلیم و تربیت و توسعه فضاهای آموزشی بمنظور تعمق بخشدین به امیر خطیر می باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود:جلسات شورای آموزش و پرورش بصورت منظم ماهیانه با حضور اعضاء شورا که متشکل از امام جمعه،فرماندار ، نمایندگان مدیران مدارس، شهردار ، رئیس مرکز بهداشت ،تعدادی از اولیاء و برخی نهادهای دیگر تشکیل و مسائل آموزش و پرورش را بررسی و راهکار ارائه می‌دهند.

رحیمی با اشاره به کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران  طی دو سال پیاپی اظهار داشت : خوشبختانه تعامل و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان موجب شده که این شورا امسال برای دومین بار به عنوان شورای برتر استان معرفی شود که نشان از مسئولیت پذیری و برنامه ریزی مطلوب اعضای شورا دارد.

وی قدمت تعلیم و تربیت و بحث آموزش را در شهرستان گچساران طولانی عنوان کرد و گفت :در زمینه آموزشی شهرستان گچساران تنها شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که دارای یک مدرسه با قدمت بیش از هفتاد ساله است که به ثبت ملی رسیده است.

فرماندار شهرستان  اظهار کرد: تعداد ۵ مدرسه دیگر در این شهرستان با قدمت ۵۰ سال وجود دارد که در زمره آثار فرهنگی قرار دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش گچساران تحصیل بیش از ۲۳ هزار دانش‌آموزدر  ۳۰۰ مدرسه را نشان از اهمیت امر آموزش در بین مردم شهرستان عنوان کرد و گفت بیش از  ۲ هزار پرسنل در این شهرستان مشغول خدمت رسانی در این امر هستند .

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi