پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ارسال ایمیل برای تکمیل خرید ناقص در ووکامرس

ارسال ایمیل برای تکمیل خرید ناقص در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 27Rating: درود بر شما همراهان محترم . روزتون بخیر . با آموزش دیگری از سری آموزش های ووکامرس در خدمت شما عزیزان هستیم . با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش می باشند ، باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
ارسال ایمیل برای تکمیل خرید ناقص در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 27Rating:

درود بر شما همراهان محترم . روزتون بخیر . با آموزش دیگری از سری آموزش های ووکامرس در خدمت شما عزیزان هستیم . با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش می باشند ، باید شما مدیران فروشگاه ها همواره در این تلاش باشید که برترین خدمات را نسبت به رقبای خود به مشتریان فروشگاه تان ارائه دهید و از آنها پیشی بگیرید . یکی از این امکاناتی که شما می توانید در فروشگاه ووکامرس خود ایجاد کنید ، یادآوری محصولاتی که هنوز مشتریان فرآیند خرید را به صورت کامل انجام نداده اند ، پس با ادامه این اموزش ووکامرس همراه شوید .

ارسال ایمیل برای تکمیل خرید ناقص در ووکامرس

ممکن است که در حین فرایند خرید ، اینترنت قطع شود و یا اینکه فرد خریدار به دلیل هر مشکلی فراموش کند که فرآیند خرید را به پایان برساند و هزینه ی مربوط به محصول را پرداخت کند تا محصول مورد نظر برای او ارسال شود . حال باید شما امکانی را در فروشگاه خود ایجاد کنید که به این گونه مشتری ها یا آوری کنید که فرایند خرید انها ناقص است و اگر می خواهند آن را تکمیل کنند و به پایان برسانند. شما این قابلیت را می توانید با سری افزونه های yith در فروشگاه ووکامرس خود ایجاد کنید.

با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Review Reminder می توانید پس از مدت مشخصی از سفارش های ناقص مشتری ها به آنان یادآوری کنید که خرید ناقصی دارند و در صورت نیاز آن را تکمیل کنند تا با پرداخت هزینه ،برای آنها محصول ارسال شود . در ابتدا باید افزونه ذکر شده را دانلود کنید و در پنل وردپرس خود نصب نمایید و با فعال سازی آن ، قابلیت اطلاع رسانی به خریداران را فراهم کنید :

قالب وردپرس چند منظوره BuildPress ساختمان و معماری
دنبال کنید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Review Reminder

با فعال سازی افزونه شما می توانید گزینه ی review reminder را در زیر منوی yith plugins مشاهده کنید و با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ی تنظیمات افزونه ووکامرس بروید . این افزونه هم همانند سایر افزونه های YITH دارای نسخه ی رایگان و پرمیوم می باشد که در این اموزش ما برای شما نسخه ی رایگان آن را مورد بررسی قرار دادیم . صفحه ی تنظیمات افزونه دارای تب های زیر می باشد :

  • mail settings
  • blocklist
  • How-To
  • premium Version

تنظیمات تب mail settings :

این تب از تعدادی گزینه برای تنظیمات تشکیل شده است که این گزینه ها به صورت زیر تنظیم می شوند :

  • Enable YITH WooCommerce Review Reminder : با توجه به این که شما افزونه را نصب و فعال کردید ، حال برای استفاده از تنظیمات این افزونه باید این گزینه را تیک بزنید و اگر دیگر نخواستید از آن استفاده کنید باید تیک این گزینه را بردارید .
  • Email type : در اینجا باید از منوی کشویی نوع ایمیل را مشخص کنید ، که به صورت متن ساده باشد و یا HTML .
  • Email subject : باید شما در اینجا موضوع ایمیلی که می خواهید برای خریداران ارسال کنید ، را وارد نمایید . به صورت پیش فرض این متن به صورت لاتین وارد شده و شما می توانید متن مورد نظر خود را جایگزین کنید .
  • Email content : محتوای ایمیلی که می خواهید ارسال کنید ، را بنویسید .
  • Review unsubscription text : در صورتی که می خواهید مشتری ها اشتراک را لغو کنند ، متنی را وارد کنید .
  • Test email : در این بخش می توانید آدرس ایمیلی را وارد کنید و عملکرد افزونه را بررسی کنید .
استخدامی سازمان تأمین اجتماعی+شرایط+منابع+نمونه سؤالات
دنبال کنید

تنظیمات تب blocklist :

در این تب لیست مشتریانی است که نمی خواهند این ایمیل را دریافت کنند و حتی شما می توانید افرادی را به این لیست اضافه کنید .

سپس تغییرات هر یک از این تب ها را ذخیره نمایید و بررسی کنید که ایمیل به درستی ارسال می شود یا نه ؟ نکات این آموزش ووکامرس به پایان رسید ، اگر شما در تنظیمات این افزونه سوالی داشتید ، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید . از همراهی شما عزیزان سپاسگزارم . با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما همراهان محترم

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس املاکقالب وردپرس شرکتی

 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi