جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سکوت، بهترین پاسخ به انصراف تیم شهر باران است

  داریوش یزدی در جمع خبرنگاران افزود: اضافه شدن این تیم به لیگ دو نتنها کمکی به وتبال ایران نکرد بلک باعث بی نظمی در گروه اول مسابقات شد و هیچکس هم پاسخگو نبود ،اگر دیدید که این تیم به راحتی وارد جدول مسابقات شد مطمئن باشید عده ای در این امر منفعت هایی کسب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31357
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱:۱۷

کرونا :

سکوت، بهترین پاسخ به انصراف تیم شهر باران است

 

داریوش یزدی در جمع خبرنگاران افزود: اضافه شدن این تیم به لیگ دو نتنها کمکی به وتبال ایران نکرد بلک باعث بی نظمی در گروه اول مسابقات شد و هیچکس هم پاسخگو نبود ،اگر دیدید که این تیم به راحتی وارد جدول مسابقات شد مطمئن باشید عده ای در این امر منفعت هایی کسب کردند.  

یزدی تصریح کرد: پاسخ فدراسیون در خصوص انصراف این تیم از لیگ دسته دوم بسیار جالب خواهد بود هرچند بعید می دانم جواب منطقی باشد.

وی اظهار داشت : نه فقط بنده بلکه سایر تیمها و باشگاه ها در همان ابتدای فصل اعتراض خود را نسبت به ورود غیرقانونی این تیم به مسابقات به فدراسیون فوتبال بیان کردیم ولی اعتراضات ما به جایی نرسید .

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازی این هفته تیمش برابر اروند خرمشهر گفت :روز سه شنبه بازی حساسی مقابل اروند خرمشهر داریم و بازیکنان ومجموعه تیم به خوبی از حساسیت مسابقه آگاهی دارند .

وی ادامه داد :تیم ار وند از تیم های خوب گروه اول است و بی جهت در صدر جدول قرار نگرفته است ولی بازیکنان ما نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و به خوبی اطلاع دارند که کسب این سه امتیاز می تواند جایگاه نفت وگاز را در جدول بهبود ببخشد .

یزدی اظهار داشت : بازی های این تیم را هم از نزدیک و از طریق فیلم آنالیز کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با ارئه یک بازی با کیفیت از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنیم و با دست پر به گچساران بازگردیم .

سرمربی سابق تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز افزود :در این دیدار دو بازیکن خود به نام های هادی خنیفر و علی جهانگیری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم که البته تیم پزشکی تمام تلاش خود را می کند که علی جهانگیری را به این بازی برساند .

سکوت، بهترین پاسخ به انصراف تیم شهر باران است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi