جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بمنظور برسی مشکلات صورت گرفت :نشست با معتمدین محلی روستاهای دیل وآرو

نماینده مردم در مجلس بعد از استماع سخنان حاضرین اظهار داشت :مردم باید با صبر و حوصله با مسئولین همکاری و تعامل داشته باشند تا انشاء الله مشکلات به نحو مطلوب مرتفع گردد. وی با اشاره به خدمات دولت در این روستاها اظهار داشت :گاز رسانی به روستاهای دیل و ارو ،ابیاری باغات این روستاها،بهسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

کرونا :

بمنظور برسی مشکلات صورت گرفت :نشست با معتمدین محلی  روستاهای دیل وآرو
نماینده مردم در مجلس بعد از استماع سخنان حاضرین اظهار داشت :مردم باید با صبر و حوصله با مسئولین همکاری و تعامل داشته باشند تا انشاء الله مشکلات به نحو مطلوب مرتفع گردد.
وی با اشاره به خدمات دولت در این روستاها اظهار داشت :گاز رسانی به روستاهای دیل و ارو ،ابیاری باغات این روستاها،بهسازی معابر و اجرای طرح هادی را در این روستا ها را از جمله خدمات قابل ذکربرای رفاه روستائیان عنوان کرد.
دکتر تاجگردون  با اشاره  به مشکلات جاده ارتباطی این روستا با مرکز شهر دوگنبدان اظهار داشت :جاده این روستا قدیمی بوده و مشکلات و خطرات جاده‌ای بسیاری دارد که باید مشکلات و خطرات آن برطرف شود.
وی افزود:با مطالعه طرح جاده روستای دیل و پیگیری توانسیتم مسیر جاده را برای رفاه حال مردم و تسهیل در رفت و آمد تغییر دهیم .
وی با اشاره به پیشرفت خوبی که این جاده تا کنون داشته گفت:قسمتی از جاده که تا کنون آماده شده است پیمانکار جهت آسفالت مستقر شده است و ادامه مسیر نیز در حال اجراء می باشد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مبلغ  100 میلیارد ریال برای ساخت تونل در این جاده پرخطر هزینه خواهد شد.
تاجگردون ابراز داشت :بهسازی جاده‌ها و راه‌های روستایی در دستور کار متولیان امر در این شهرستان  قرار گرفته و امسال جاده‌های برخی روستاهای این شهرستان بهسازی  و آسفالت خواهد شد
وی به مردم منطقه قول دادند که با تامین اعتبار این جاده در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسیده ومردم بدون دغدغه و راحت با مرکز شهرستان ارتباط داشته باشند.
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi