شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ساخت پنجره ی پاپ آپ در ووکامرس

آموزش ساخت پنجره ی پاپ آپ در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 25Rating: سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان محترم . امیدوارم روز خوبی را پیشرو داشته باشید . دوستان عزیز در این اموزش ووکامرس می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید برای فروشگاه ووکامرس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31332
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
آموزش ساخت پنجره ی پاپ آپ در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 25Rating:

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان محترم . امیدوارم روز خوبی را پیشرو داشته باشید . دوستان عزیز در این اموزش ووکامرس می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید برای فروشگاه ووکامرس خود همانند سایت های وردپرسی یک پنجره پاپ اپ ایجاد کنید ، پس ادامه اموزش امروز را از دست ندهید .

آموزش ساخت پنجره ی پاپ آپ در ووکامرس

حتما همه ی شما عزیزان با پنجره ی پاپ اپ و نحوه ی استفاده ان در وب سایت ها وردپرسی آشنا هستید و می دانید که از این پنجره های برای عضویت در خبرنامه ، اطلاع رسانی به کاربران سایت و …. استفاده می شود و اگر شما بتوانید از این پنجره ها در مکان مناسبی در سایت و در زمان مشخصی استفاده کنید، حتما می توانید نتیجه ی مثبت ان را مشاهده کنید و ببینید که چقدر در عضویت در خبرنامه ها و افزایش بازدید سایت وردپرس تون اثر داشته است . امروز می خواهیم افزونه ای را معرفی کنیم که این امکان را ایجاد کند تا شما برای فروشگاه ووکامرس خود هم پنجره ی پاپ اپی را بسازید .

در این اموزش برای شما یک افزونه ووکامرس از سری افزونه های yith معرفی می کنیم که بتوانید به سرعت و به راحتی برای فروشگاه ووکامرس خود یک پنجره پاپ متفاوتی را بسازید . برای شروع کار به لینک زیر بروید و افزونه ووکامرس مورد نظر را دانلود کنید و در پنل فروشگاه خود نصب نمایید :

دانلود افزونه YITH WooCommerce Popup

پس از نصب و فعال سازی آن نوبت به انجام تنظیماتش می رسد که دوستان با هم در ادامه ی مطالب بخش های مختلف تنظیمات این افزونه را مورد بررسی قرار می دهیم ، پس از فعال سازی از زیر منوی yith plugins گزینه ی WC Popup را می بینید که اضافه شده است و بر رو ان کلیک کنید تا به صفحه ی تنظیمات برویم :

تنظیمات تب Settings :

  • Enable Popup : این گزینه را تیک بزنید تا افزونه شما برای ساخت پاپ اپ فعال شود .
  • Enable Popup in Mobile Device : برای فعال سازی و یا غیر فعال سازی پنجره پاپ اپ در گوشی های همراه می باشد .
  • Show on all pages : ایا شما می خواهید پنجره ی پاپ اپ در تمامی صفحات فروشگاه ووکامرس شما نشان داده شود یا نه ؟
  • Cookie Variable : برای متغییرهای کوکی از پاپ اپ می باشد .
  • Hide policy : آیا می خواهید موارد امنیتی مخفی شود ؟ پس تعیین کنید .
  • How many days should the popup be hidden for : مدت زمان نمایش پنجره پاپ آپ را مشخص نمایید.
مقاله 5 نکته مهم و اساسی برای جذب فالوور در توییتر
دنبال کنید

سپس شما تنظیمات این تب را ذخیره نمایید و تب بعدی هم مربوط  به تنظیمات نسخه ی پرمیوم افزونه می باشد . حال شما باید از پنل وردپرس خود گزینه ی PopUp را انتخاب نمایید تا بتوانید یک پنجره ی پاپ آپ بسازید و تنظیماتی که برای ساختن پنجره باید انجام دهید به صوت زیر می باشد :

PopUp :
وقتی شما بر روی پنل وردپرس خود بر رو گزینه ی Add popup کلیک کردید ، برای ساخت پنجره ، صفحه ای برای شما باز می شود ، که شما باید در اینجا برای پنجره ی پاپ آپ خود اسمی را انتخاب کنید و همچنین قالب مورد نظر را برای ان اضافه کنید که دوستان عزیز فقط در نسخه ی رایگان این افزونه یک قالب وجود دارد و اگر می خواهید از قالب های متنوع و متفاوت تری استفاده کنید باید نسخه ی پرمیوم ان را خریداری نمایید .

popup settings :
در ای صفحه شما با ۶ تب روبرو هستید که به صورت زیر می باشد و شما با انجام تنظیمات این ۶ تب می توانید متن و محتوای پنجره ی پاپ آپ خود را ایجاد کنید :

  • Content
  • Layout
  • Display setting
  • Customization
  • Newsletter
  • Woocommerce

تب Content :
این تب همانند ویرایشگر وردپرس می باشد و شما می توانید در این بخش محتوای اصلی خود را وارد کنید و هر متنی را که می خواهید بنویسید و تنظیم نمایید و در نهایت ذخیره کنید .

تب Layout :
این بخش مربوط به تنظیمات رنگ بندی و تصاویر پنجره ی پاپ اپ می باشد و شما می توانید بر اساس نظر خود گزینه های مختلف ان را تنظیم نمایید و ذخیره کنید .

هوش سفید گچساران همچنان پرچم گچسارن را بالا نگه داشته است
دنبال کنید

تب Display setting :
این تب برای تنظیمات مربوط به نمایش پنجره پاپ اپ در فروشگاه می باشد که تنظیماتش را انجام دهید .

تب Customization :
اگر شما می خواهید از کدها و تنظیمات css برای ویرایش پنجره پاپ آپ خود استفاده کنید از این بخش اقدام نمایید .

تب Newsletter :
اگر شما خواستید از خبرنامه در پنجره ی خود استفاده کنید ، باید تنظیمات این تب را انجام دهید و خبرنامه خود را ایجاد کنید

تب Woocommerce :
دوستان عزیز این بخش همانطور که مشخص است مربوط به تنظیمات ووکامرس می باشد و شما می توانید انها را بر اساس نظر خود تنظیم کنید .

در نهایت پس از این که شما این ۶ تب را برای ساخت پنجره ی پاپ اپ تنظیم کردید ، بر روی انتشار پنجره ی پاپ اپ کلید کنید تا پنجره ای که ساخته اید در وب سایت شما منتشر شود و سپس به فروشگاه خود بروید و نتیجه را مشاهده کنید و از این طریق می توانید مدت زمان فروش ویژه ی محولات خود را به اطلاع مشتریان تان برسانید .

خب دوستان عزیز تنظیمات مربوط به افزونه این اموزش ووکامرس به پایان رسید . امیدوارم که مورد استفاده ی شما دوستان قرار بگیرد ، از همراهی شما عزیزان تا انتهای این بخش صمیمانه متشکردم . با سری اموزش های بیگ تم همراه ما باشید . می توانید از قالب های وردپرس فروشگاهی برای فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید .

با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما عزیزان

منبع: بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس خبریقالب وردپرس چند منظوره

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi