پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت گفت: مراسمات دهه فجر به با برنامه ریزی مناسب و باشکوه برگزار شود

فرماندار باشت گفت : زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب یکی از اهداف انقلاب باشد تا نسل جدید را با جایگاه رفیع شهدا و امام شهدا آشنا کرد. سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر برگزاری مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ضروریست دستگاه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

فرماندار باشت گفت : زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب یکی از اهداف انقلاب باشد تا نسل جدید را با جایگاه رفیع شهدا و امام شهدا آشنا کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر برگزاری مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ضروریست دستگاه های اجرایی  و کمیته های مرتبط با برگزاری ایام دهه فجر با هماهنگی و همکاری مناسب برنامه های دهه فجر را در خور و شان این ایام برگزار کنند.
حسینی افزود:پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ ایران بوده و الگوی مناسبی برای آزادگان جهان بوده و امروزه انقلاب های مردمی شکل گرفته در منطقه الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی گفت : زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب یکی از اهداف انقلاب باشد تا نسل جدید را با جایگاه رفیع شهدا و امام شهدا آشنا کرد.
فرماندار باشت با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب افزود:بر همه ما لازم است در حفظ دستاوردها و آرمانهای انقلاب قدم برداریم و برنامه های دهه فجر را متناسب با این آرمان ها تنظیم کرد
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi