پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاکید استاندار هرمزگان بر نقش آفرینی بیشتر بانک صادرات ایران در عرصه اقتصاد ملی

شناسه خبر: ۰ متن: ​استاندار هرمزگان گفت : بانک صادرات ایران با توجه به بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های انسانی و مالی مناسب و تیم مدیریتی خلاق می تواند در عرصه اقتصاد ملی نقش برجسته تری ایفا کند. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران دکتر جاسم جادری در همایش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
شناسه خبر: ۰
متن:

استاندار هرمزگان گفت : بانک صادرات ایران با توجه به بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های انسانی و مالی مناسب و تیم مدیریتی خلاق می تواند در عرصه اقتصاد ملی نقش برجسته تری ایفا کند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران دکتر جاسم جادری در همایش تبین سیاست های اعتباری و حقوقی شبکه بانک صادرات ایران که در بندر عباس برگزار شد افزود: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشور و جایگاه ارزشمند بانک صادرات ایران انتظار و اطمینان داریم این بانک در بالندگی اقتصادی ایران اسلامی سهم بیشتری خواهد داشت. 

وی با تقدیر از نقش بانک صادرات ایران در حمایت از تولید گران گفت: هرمزگان استانی است که با توجه به زیر ساخت های صنعتی و تجاری می تواند در شکوفایی اقتصاد ملی نقش فراوانی داشته باشد.

دکتر جادری افزود: انتظار داریم بانک خوش نام و مردمی صادرات ایران که در اقصی نقاط کشور از شبکه گسترده و توانمندی برخوردار است، سیاست ها و رویکردهای حمایت گرایانه خود در زمینه تولید و توسعه استان هرمزگان را تداوم بخشد.

زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در این همایش با اشاره به رویکردهای دولت تدبیر و امید و اهمیت توجه به تولید داخلی و توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط گفت: افزایش رونق اقتصادی و توانمندسازی بنگاه های کوچک و متوسط که مورد تأکید بانک مرکزی نیز می باشد از اولویت های بانک صادرات ایران می باشد و در این زمینه در چند ماه اخیر کارنامه درخشانی را از خود بجای گذاشته است. 

کاهش نرخ سود بانکی و اقدام تبعی برخی از بانک‌ها در این خصوص است
دنبال کنید

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای شروع این طرح تاکنون حدود ١٨ هزار طرح تولیدی تأمین اعتبار شده و مجدداً در مدار تولید قرار گرفته اند که این مهم نقش بسزایی در افزایش فرصت های شغلی و رونق اقتصادی داشته و جایگاه متمایزی را برای بانک به ارمغان آورده است.

زراعتی در بخشی دیگری از سخنانش، بر افزایش قیمت تمام شده پول در نظام بانکی اشاره کرد و در این رابطه تصریح کرد: قیمت تمام شده پول در بانک های کشور مناسب نبوده و لازم است تا ضمن افزایش درآمد های غیر مشاع و بستر سازی برای کسب درآمد بیشتر از این طریق، زمینه نقش آفرینی بیشتر بانکهای کشور در نظام اقتصادی را فراهم آوریم.

مدیر عامل بانک صادرات به ظرفیت و توانمندی های بانک صادرات ایران و اهمیت سوپرمارکت مالی در شعب تأکید کرد: افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های بانک از اولویت‌های استراتژیک است. بر این اساس توسعه و گسترش فعالیت واحدهای مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید و همچنین ارائه خدمات لیزینگ، بیمه، صرافی، بورس و … در شعب در دستور کار بانک می‌باشد. 

همایش تبیین سیاست های اعتباری و حقوقی شبکه بانک صادرات ایران طی دو روز با حضور زراعتی مدیرعامل، اعضا هیأت مدیره، استاندار هرمزگان، معاونین و روسای حقوقی و اعتباری مدیریت شعب استانهای بانک صادرات ایران در بندرعباس برگزار شد.

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi