جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز، کادر فنی تیم فوتبال یزرگسالان نفت و گاز گچساران پس از بررسی و شناسایی بازیکنان مورد نظر خود در پست هایی که تیم نیاز بیشتری احساس می کردتوانستند برای نیم فصل لیگ دسته دوم با شش بازیکن جدید به توافق نهایی برسند. ;برنامه جذب بازیکن که در تیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰:۵۲

کرونا :

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز، کادر فنی تیم فوتبال یزرگسالان نفت و گاز گچساران پس از بررسی و شناسایی بازیکنان مورد نظر خود در پست هایی که تیم نیاز بیشتری احساس می کردتوانستند برای نیم فصل لیگ دسته دوم با شش بازیکن جدید به توافق نهایی برسند.

;برنامه جذب بازیکن که در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نظر سرمربی و موافقت مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد، روز چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ با اتمام فصل نقل و انتقالات به پایان رسید تا تکلیف بازیکنان ورودی و خروجی تیم در این روز نهایی شود.

در فصل نفل و انتقالات کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دست به تغییرات بسیاری زد و با داشتن یک نقل و انتقالات موفق و به موقع توانست با خارج کردن شش بازیکن و ورود همین تعداد بازیکن نیم فصل دوم لیگ دسته دو را با ترکیبی دیگر آغاز کند.

هرچند بازیکن خروجی تیم زحمات زیادی برای موفقیت تیمشان متحمل شدند و همواره از سوی باشگاه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته اند اما برای رسیدن به هدف بزرگ کادرفنی تصمیم گرفت در نیم فصل دو با ترکیبی متفاوت در مسابقات حاضر شود.

کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با انگیزه ای بالا برای موفقیت در این مسابقات شرکت کرده ، امیدوار است با حمایت مردم و مسئولان و رفع برخی نقیصه ها از جمله بهبود شرایط زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و با تکیه برتلاش و همت بازیکنان گام های محکمی برای صعود بردارد.

باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در این مجال ضمن حیرمقدم به بازیکنان جدید و آرزوی سلامتی برای کوشا بهایی پور که بدلیل مصدومیت از ادامه همراهی با تیم محروم شد از زحمات و تلاش دوستان بازیکنی که در ادامه راه همراه تیم نیستند تقدیر و تشکر می کند و برای همه این عزیزان در همه مراحل زندگی آرزوی توفیق روز افزون دارد.

گفتنی است: دازیوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دوم اقدام به جذب شش بازیکن جدید در نیم فصل کرده که اسامی و سوابق آنها در زیر آمده است.

بازیکنان ورودی به باشگاه عبارت اند از :

۱-     فرشید علیزاده : علیزاده کاپیتان اسبق نفت و گاز گچیساران که نیم فصل اول در تیم مس کرمان در لیگ دسته اول توپ می زد علی رغم داشتن پیشنهاد از دیگر تیم های لیگ یکی ،پس از مذاکره با باشگاه نفت وگاز گچسارانو تشخیص سرمربی  به این تیم پیوست.

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 8

۲-     مصطفی نوبخت : نوبخت نیم فصل اول در لیگ دو و در تیم شهرداری کاشان توپ می زد ، وی که اصالتا اردبیلی است فصل گذشته در تیم پارس جنوبی بازی می کرد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند.

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 9

۳-     محمد نوروزی : بازیکن تهرانی نیم فصل اول تیم شهر باران که سابقه بازی در تیمهای نفت امیدیه و نیروزمینی را در کارنامه خود دارد یکی دیگر از بازیکنانی بود که در نیم فصل به نفت وگاز پیوست.

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 10

۴-     سعید عنافچه :دیگری بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات به نفت وگاز پیوسته است سعید عنافچه است که سابقه بازی در تیمهای استقلال صنعتی ، استقلال اهواز و البدر بندر کنگ را در پرونده خود دارد .

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 11

۵-     سهیل صالحی : سهیل صالحی که سال گذشته با نفت وگاز روزهای خوبی را پشت سرگذاشته بود در نیم فصل اول امسال به صورت فردی تمرینات خود را پیگیری کرد تا اینکه با دیگر به عنوان بازیکن آزاد با نفتی های گچساران قرار داد امضا کرد .

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 12

۶-     محمد امین مزرعه : مزرعه ۲۴ ساله که همین فصل در تیم دسته سومی استقلال ملاثانی توپ می زد با صلاحدید کادر فنی به نفت وگاز گچساران پیوست .

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق 13

 

An analysis of the new tramp mufflers
دنبال کنید

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi