جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 24Rating: با عرض سلام و روز خوش خدمت شما دوستان عزیز. دوستان در این قسمت از آموزش ووکامرس میخواهم افزونه ای را به شما معرفی کنم که می توانید با کمک آن به افزودن تب های اضافی در ووکامرس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31308
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰:۱۷

کرونا :

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس
افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرسReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 24Rating:

با عرض سلام و روز خوش خدمت شما دوستان عزیز. دوستان در این قسمت از آموزش ووکامرس میخواهم افزونه ای را به شما معرفی کنم که می توانید با کمک آن به افزودن تب های اضافی در ووکامرس بپردازید. پس با ما همراه باشید.

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس

اگر به صفحه ی محصولات رفته باشید حتما دیده اید که در پایین هر محصول دو تب وجود دارد که اولی برای ارسال نظر مشتریان در مورد محصول است و دومی توضیحات کاملی را در مورد هر محصول ارائه می دهد. اما برخی از افزونه ها مثل افزونه ی ساخت سامانه ی پرسش و پاسخ و افزونه ای برای امتیاز دهی قابلیت اضافه کردن تب دیگری را هم به محصول دارند.

افزونه ای که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم مدیریت تب ها را به عهده دارد و در واقع این قابلیت را به شما می دهد که اطلاعات اضافی خود را در پایین محصولات به صورت تب های مختلفی ارائه دهید.

برای استفاده از این افزونه ووکامرس هم مانند دیگر افزونه ها ابتدا باید آن را نصب کنید و پس از آن به فعال سازی افزونه بپردازید. پس از فعال سازی برای انجام تنظیمات روی گزینه ی “Tab manager” که در زیر منوی yith plugins قرار دارد کلیک کنید.

حالا می خواهیم در مورد تنظیمات افزونه صحبت کنیم.

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس

  • Enable plugin: برای فعال کردن افزونه این گزینه را تیک بزنید.
آموزش نصب فتوشاپ 2021 + کرک
دنبال کنید

حالا برویم سراغ ساختن تب دلخواه. در منوی سمت راست وردپرس گزینه ای با عنوان Tab Manager وجود دارد. با کلیک کردن روی آن متوجه می شویم که تب ها از قسمت Tab Manager اضافه می شوند. برای مشاهده ی همه ی تب های ایجاد شده روی گزینه ی All Tabs کلیک کنید. برای ایجاد تب جدید هم می توانید روی گزینه ی Add New Tab کلیک کنید.

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس

در این قسمت ابتدا اطلاعات را وارد کرده و سپس عنوان تب را مشخص کرده و محتوا را وارد می کنیم. می توانید از گزینه ی Tab Priority برای نشان دادن الویت به تب های خود و مشخص کردن اینکه در چه جایگاهی قرار می گیرند استفاده کنید. در آخر تب را ذخیره کنید.

افزونه ای برای اضافه کردن تب های اضافی در ووکامرس

دانلود افزونه YITH WooCommerce Tab Manager

امیدوارم که از این آموزش بهره ی لازم را برده باشید. اگر میخواهید با قالب وردپرس جدید و پوسته وردپرس جدید آشنا شوید در آموزش های بعد ما را همراهی کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس بازیامنیت وردپرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi