جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تساوی نفت وگاز گچساران برابر قشقایی در دیدار خانگی

 بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، عصر امروز و از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگا ه های کشور  دو تیم نفت گاز گچساران و قشقایی شیراز در حضور ۲۵۰۰ هزار هوادار گچسارانی به مصاف هم رفتند که این دیدار بانتیجه صفر بر صفر به پایان رسید . نفت وگاز گچساران در این دیدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31295
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۴:۵۵

کرونا :

تساوی نفت وگاز گچساران برابر قشقایی در دیدار خانگی

 بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، عصر امروز و از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگا ه های کشور  دو تیم نفت گاز گچساران و قشقایی شیراز در حضور ۲۵۰۰ هزار هوادار گچسارانی به مصاف هم رفتند که این دیدار بانتیجه صفر بر صفر به پایان رسید .

نفت وگاز گچساران در این دیدار با ترکیب زیربه میدان رفت :

هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری (محمد نوروزی۶۵) ، عبدالکریم شاوردی ، سید فرید طالقانی ، مصطفی نوبخت ، عماد قاسمی ،اسماعیل هاشمی نیا ، مرتضی حیدری،  محمدرضا مظاهری(فرشید پاداش ۷۵)، علی کرمی ید یحیی رحمانی(سعید عنافچه۴۶)

سرمربی:داریوش یزدی

سرپرست :اسماعیل پناهپوری

 

قشقایی در این دیدار با ترکیب زیربه میدان رفت :

سامان فرجام-غلامرضا عباس فرد،محسن رضوی-محمد هادی سقایی-هادی خادم –مسعود اسدی-محمد جواد عباسی-علی محمد دهقان-محمد جواد زارعی-سهیل نیک نام-محسن جعفری

سرمربی :مهدی فروردین

سرپرست :سیدعبدالرسول معلم

گزارش کرونا نیوز بازی :

در دقایق ابتدایی مسابقه تیم قشقایی با کنترل بازی اجاز خود نمایی به میزبان را نداد تا اینکه رفته رفته هافبک های نفت و گاز نبض بزای را در دست گرفتند ولی در ایجاد موقعیت ضعیف عمل کردند و نتوانستند روی دروازه قشقایی خطرناک ظاهر شوند و بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر ضفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم که به نیمه مریبان معروف است مهدی فرودین  سرمربی قشقایی خط دفاعی خود را فشرده تر کرد و علی رغم اینکه شاگردان داریوش یزدی تا چند قدمی محوطه جریمه صاحب توپ و میدان بودند ولی در زدن ضربات آخر و ایجاد موقعیت صد در صد گلزنی ناموفق بودند و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند .

نفت وگاز گچساران با این تساوی داخل خانه ۲۸ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت .

  نفتی های گچساران هفته آینده در دیداری حساس به مصاف صدرنشین جدول یعنی اروند خرمشهرمی روند .

***به علت رحلت آبت الله هاشمی رفسنجانی مسابقه با یک دقیقه سکوت آغاز شد

***نکته جالب در خصوص این دیدار حضور تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی درورزشگاه بود که از نزدیک به تماشای دیدار دو تیم پرداختند .

***هواداران دو تیم به دور از حاشیه فقط و فقط تیم های خود را تشویق می کردند و هیچگونه پی احترامی در ورزشگاه شاهد نبودیم .

 

تساوی نفت وگاز گچساران برابر قشقایی در دیدار خانگی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi