پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه نقاشی آقای ناجی صدیق صفت در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه نقاشی آقای ناجی صدیق صفت از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه ۹۵ صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجمتع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد . به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، محمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31287
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

کرونا :

برگزاری نمایشگاه نقاشی آقای ناجی صدیق صفت در نگارخانه مارلیک رشت
برگزاری نمایشگاه نقاشی آقای ناجی صدیق صفت در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه نقاشی آقای ناجی صدیق صفت از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه ۹۵ صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجمتع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد .

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از گشایش نمایشگاه نقاشی ناجی صدیق صفت از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ دی ماه ٩۵ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

وی افزود : در این نمایشگاه ۳۰ تابلوی نقاشی در ابعاد مختلفبا تکنیک مدادرنگی و پاستل روغنی به نمایش عمومی در می آید .

ناجی ، یکی از هزاران مبتلا به سندروم داون در کشور است . جوانی خوشرو ، پرتکاپو و مهربان که با حمایت خانواده اش در نقاشی استعداد شگرفی از خود نشان داده است و تمام حس خود از زندگی را با رنگ ها و تصاویری تاثیر گذار خلق می کند . این نمایشگاه ویترین کوچکی از توانایی های یک هنرمند خاص است ، فردی که ممکن است به دلیل نگاه غلط حاکم بر جامعه هنوز توانایی ها و استعدادهایش در جامعه پذیرفته نشده باشد .

علا‌قمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه ٩۵ صبح و عصر به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند .

شایان ذکر است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۸ عصر روز شنبه ۲۵ دی ماه ۹۵ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود .

معاون سیاسی: دهه فجر گفتمان نمودهای وحدت مردم و میثاقی دوباره با انقلاب است
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi