چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزیدگان جشنواره قرآن در رسانه معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره قرآن در رسانه استان گلستان در گرگان معرفی و تجلیل شدند. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بررسی تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره قرآن در رسانه گلستان نتایج ذیل حاصل شد: در بخش ویژه قرآن و عترت ماریه البرزی از سایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31269
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

کرونا :

برگزیدگان جشنواره قرآن در رسانه معرفی شدند
برگزیدگان جشنواره قرآن در رسانه معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره قرآن در رسانه استان گلستان در گرگان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بررسی تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره قرآن در رسانه گلستان نتایج ذیل حاصل شد:

در بخش ویژه قرآن و عترت ماریه البرزی از سایت تحلیلی گلستان ما نفر اول، مونا محمدقاسمی از خبرگزاری مهر و نرگس تجری از سایت تحلیلی زرین نامه به صورت مشترک مقام دوم و معصومه عبدالهی از سایت تحلیلی کلاس٢٠ مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش اقتصاد مقاومتی سید حسن سیدی از دوهفته نامه آهنگ نفر اول، ولی ا.. شهابی از روزنامه جوان گلستان نفر دوم و فاطمه عبدی از خبرگزاری تسنیم نفر سوم این دور از رقابت ها شدند و اثر فرامرز گلستانی از سایت تحلیلی گلستان ما و لیلا هاشمی از پایگاه خبری تحلیلی دانشجو سلام در این بخش شایسته تقدیر شد.

بر اساس این گزارش کرونا نیوز، اثر محمد ایمانی از سایت تحلیلی گلستان٢۴ در بخش اینفوگرافی با موضوع اقتصاد مقاومتی مقام دوم را کسب کرد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi