جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری جلسه بافت فرسوده

کدمطلب: TkWSxyZd      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۱۸:۵۷:۴۶      تعداد بازدید این صفحه:  ۲۳ به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران  ظهر امروز جلسه کمیته فرهنگی بافت فرسوده با حضور معلمین  مقطع ابتدائی در نماز خانه برگزار گردید. در این جلسه  هوشنگ علیزاده معاون ابتدائی بعد از خیر مقدم به معلمین حاضر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31255
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

کرونا :

برگزاری جلسه   بافت فرسوده
کدمطلب: TkWSxyZd      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۱۸:۵۷:۴۶      تعداد بازدید این صفحه:  ۲۳

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران  ظهر امروز جلسه کمیته فرهنگی بافت فرسوده با حضور معلمین  مقطع ابتدائی در نماز خانه برگزار گردید. در این جلسه  هوشنگ علیزاده معاون ابتدائی بعد از خیر مقدم به معلمین حاضر در جلسه  از موانع و مشکلات بافت فرسوده و آسیب پذیر شهرستان گچساران سخن گفت و خواستار توجه ویژه فرهنگیان بخصوص مقطع ابتدائی به معضلات بافت فرسوده شهری  در قالب نقاشی و داستان و آگاهی بخشیدن به خانواده ها در ساخت و ساز شهری مدرن و به روز شد.

 در ادامه مهندس عمادی رئیس کمیته فرهنگی بافت فرسوده شهرستان بیان نمود :در جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی باید بناهای فرسوده را مقاوم سازی کرده تا دچار بحرانهای احتمالی در آینده نشویم و درعبور ازاین مسیر نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی فرهنگیان به دانش آموزان و اولیاء آنها هستیم.

برگزاری جلسه بافت فرسوده 3

منبع: روابط آموزش و پرورش

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi