پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رقیب اصلی ما زمین چمن ورزشگاه خودمان است

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد :هیچ رقیبی و تیمی نمی تواند جلودار ما باشد به جزء همین زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت.   یزدی افزود:شاید برخی ها بگویند یزدی بهانه می آورد اما بارها و هفته ها قبل اعلام داشتم که این زمین مناسب ارایه یک فوتبال خوب از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۵:۰۶

کرونا :

رقیب اصلی ما زمین چمن ورزشگاه خودمان است

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد :هیچ رقیبی و تیمی نمی تواند جلودار ما باشد به جزء همین زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت.

 

یزدی افزود:شاید برخی ها بگویند یزدی بهانه می آورد اما بارها و هفته ها قبل اعلام داشتم که این زمین مناسب ارایه یک فوتبال خوب از سوی بازیکنان ما نیست و هرکسی هم که فوتبال بازی کرده و آن را می فهمد اگر به گچساران بیاید قطعا خواهد گفت که این زمین مناسب نیست.

 

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت:ذره ای همت می خواهد تا این زمین  به یک زمین مناسب تبدیل شود و من قول می دهم در صورت رفع این مشکل این تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد و از همین الان زنگ هشدار را اعلام می کنم.

 

یزدی اظهار داشت:تیم ما نیاز دارد در یک زمین مسطح بازی کند و حتی در زمین مصنوعی بشارت نیز تیم ما پنجاه درصد با کیفیت تر از چمن شهدای نفت بازی می کند و هر کجا هم که رفتیم و زمین مناسب بود قوی ترین تیم ها را به زانو در آوردیم.

 

وی در پایان از مسئولان در خواست کرد:این زمین به شدت نامناسب بوده و خواهشمندم برای بهبود کیفیت چمن اقدامات لازم را انجام دهید.

 .

رقیب اصلی ما زمین چمن ورزشگاه خودمان است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi