پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون فرماندار: مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دوگنبدان میزبان آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

 معاون سیاسی امنیتی فرماندار گچساران گفت: آیین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دوگنبدان  با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. به گزارش کرونا نیوز , سید مرتضی سجادپور صبح امروز در جلسه  ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31229
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

کرونا :

معاون فرماندار: مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دوگنبدان  میزبان آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
 معاون سیاسی امنیتی فرماندار گچساران گفت: آیین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دوگنبدان  با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
به گزارش کرونا نیوز , سید مرتضی سجادپور صبح امروز در جلسه  ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: همه آحاد ملت ایران به نقش این شخصیت برجسته و اثرگذاری ایشان در قبل و بعد از انقلاب واقف هستند.
وی با اشاره به ویژگی های ممتاز شخصیتی و خدمات برجسته آن مرحوم در راه اسلام و پیروزی انقلاب بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در دوران مبارزه و چه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات مهم و غیرقابل انکاری به نظام و کشور ارایه کردند و تا آخرین لحظات نیز به انقلاب و آرمانهای آن و ولایت فقیه وفادار ماندند.
سجادپور در وصف شخصیت این عالم فقید اظهار داشت : آیت الله هاشمی یکی از خدمتگزاران صدیق امام ، رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود که حتی تا ساعات پایانی عمر پربرکتشان در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال خدمتگزاری به ملت شریف ایران بوده است .
در ادامه این مراسم ارگانها و نهاد های شهرستان اعلام آمادگی خود را برای برگزاری مراسمی با شکوه در شهرستان مطرح کردند و در پایان این مراسم مصوب شد تا روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح  مراسمی به یاد آیت الله رفسنجانی در مسجد صاحب الزمان (عج)، با حضور مردم و مسئولین برگزار گردد.
شایان ذکر است سخنران این مراسم امام جمعه موقت شیراز آیت اله رضوی اردکانی می باشند.
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi