پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون شامگاه نوزدهم دی ماه ، ایران اسلامی شاهد عروج ملکوتی یار دیرین انقلاب و همرزم رهبر معظم انقلاب بود . با بازخوانی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی کمتر … بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون شامگاه نوزدهم دی ماه ،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31220
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون شامگاه نوزدهم دی ماه ، ایران اسلامی شاهد عروج ملکوتی یار دیرین انقلاب و همرزم رهبر معظم انقلاب بود . با بازخوانی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی کمتر …

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شامگاه نوزدهم دی ماه ، ایران اسلامی شاهد عروج ملکوتی یار دیرین انقلاب و همرزم رهبر معظم انقلاب بود .

با بازخوانی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی کمتر صفحه ای از قاموس مبارزاتی ملت ایران را می توان پیدا کرد که رد آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن هویدا نباشد . از سیاهچالهای مخوف ساواک گرفته تا شکل گیری نهال نوپای انقلاب ، دوران پرالتهاب دفاع مقدس ، تا دوران سازندگی همه و همه برگهای زرینی بود که از آن عالم فقید گوهری کمیاب ساخته بود .

بدون شک فقدان آن عالم ربانی ضایعه ای اسف بار و جبران ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی محسوب میشود .

اینجانب ارتحال ملکوتی آن مرد روزهای سخت را به پیشگاه حضرت ولیعصر و رهبر معظم انقلاب ، مراجع عظام و ملت قدرشناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن مجاهد خستگی ناپذیر تسلیت و تعزیت عرض نموده ضمن آرزوی صبری جمیل برای بازماندگان ؛ برای آن وارسته ی سفر کرده به کوی دوست غفران و رضوان الهی در آستان حق مسالت دارم .

دارا کریمی نژاد / سرپرست فرمانداری لنده
 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi