شماره : 31217
۲۲ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

جلسه هماهنگی مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان باشت برگزار شد. صبح امروز با حضور سید مسعود حسینی فرماندار باشت ،حجه السلام عبودی امام جمعه باشت و جمعی از مسئولین شهرستانی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ارتحال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار شد. سید مسعود حسینی

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان باشت برگزار شد.

صبح امروز با حضور سید مسعود حسینی فرماندار باشت ،حجه السلام عبودی امام جمعه باشت و جمعی از مسئولین شهرستانی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ارتحال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت در این جلسه ضمن اشاره با جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد:بدون تردید خدمات و زحمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و دوست و دشمن به نقش و جایگاه ویژه ایشان در نهضت انقلاب اسلامی معترفند.
حسینی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستون های انقلاب بودند که بییش از ۵ سال از عمر خود را در راه انقلاب و اسلام در زندان های مخوف ساواک گذراند.
فرماندار باشت افزود:حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به نقش وجایگاهی که داشت همیشه از افراد مورد اعتماد امام راحل بودند و مسئولیت های مهمی از جمله فرماندهی جنگ و جانشین فرمانده کل قوا را به واسطه توانایی و اعتمادی که به ایشان داشت به وی واگذار کرد.
وی افزود: ایشان در زمان جنگ با تدابیر مناسب توانست خدمات شایانی به انقلاب انجام دهد و پس از جنگ در بازسازی خرابه های جنگ همتی چشمگیر از خود نشان دادند.
مقام ارشد اجرایی شهرستان افزود:ایشان از یاران نزدیک امام راحل و رهبری بودند و با تمام بدخواهی ها نتوانستند رشته الفت ایشان به رهبری را از بین ببرند.
حسینی افزود:شرکت مقام معظم رهبری ،مسئولین و مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم مجاهد و سیاستمدار خرد مند نشان از جایگاه ویژه ایشان است و لازم است در جهت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه که یکی از دغدغه ای ایشان بود تلاش نماییم.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 31217 توسط و در روز چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت ۱۳:۴۰:۱۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر