شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی همراه با اقشار مختلف مردم و مسئولین عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران و مقامات کشوری و لشگری در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ با پایان یافتن اقامه نماز بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31216
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

کرونا :

حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی همراه با اقشار مختلف مردم و مسئولین عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران و مقامات کشوری و لشگری در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ با پایان یافتن اقامه نماز بر پیکر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیکر این شخصیت تاثیرگذار انقلاب و نظام با مشایعت دهها هزار تن از مردم سیاه پوش که به سان یک اقیانوس خیابان انقلاب و خیابانهای اطراف را پرکرده اند، به سمت بهشت زهرا تشییع شد.

پیکر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از گذر از خیابان های انقلاب و حافظ در بهشت زهرا و در جوار حرم امام خمینی (ره) آرام می گیرد.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن ۸۲ سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پیام تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از ایشان به عنوان یکی از پیشگامان برقراری عدالت اجتماعی و مدافعان استقرار نظام رفاه و تأمین اجتماعی جامع یاد کردند که دغدغه آن بزرگوار، گسترش چتر حمایتی رفاه اجتماعی و همبستگی و یکپارچگی نظام رفاهی بود و به نقشی که سازمان تأمین اجتماعی در تأمین معاش و درمان اقشار محروم جامعه دارد، تأکید داشتند.

در بخش دیگری از پیام دکتر نوربخش آمده است: قانون بیمه های اجتماعی که در سال ۱۳۷۳ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و همچنین ساختار نوین بیمه های اجتماعی که در زمان ایشان پایه گذاری شد نشان می دهد که آیت الله هاشمی سیاستمداری بودند که به توسعه همراه با رفاه اجتماعی اعتقاد عمیقی داشتند و بنیانهای رفاه اجتماعی را ایجاد کردند. 

کرانه غربی رود اردن به زندان ملت فلسطین تبدیل شده است/مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری بدون پایان دادن به اشغال فلسطین نتیجه ندارد
دنبال کنید

حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi