شماره : 31208
۲۱ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

حضور دکتر روحانی در مراسم تشییع و وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی

مراسم تشییع و وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از صبح سه شنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خیل عظیم و پر شور مردم وفادار  و مومن ، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و با اقامه نماز میت به امامت رهبر معظم انقلاب، آغاز شد. پس

مراسم تشییع و وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از صبح سه شنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خیل عظیم و پر شور مردم وفادار  و مومن ، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و با اقامه نماز میت به امامت رهبر معظم انقلاب، آغاز شد.

پس از اقامه نماز میت، تشییع پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی بردستان مردم وفادار و مومن از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز گردید.

هیات دولت نیز در اطلاعیه ای از ملت شریف ایران دعوت کرده است تا در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی که  از سوی رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود، حضور یابند.

در این اطلاعیه آمده است: هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت مجدد ارتحال عالم مجاهد، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین و همدل و همراه امام و رهبری و محبوب مردم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمه الله علیه، ملت شریف و قدرشناس را به شرکت گسترده در مراسم ترحیمی که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در روز چهارشنبه ۲۲ دیماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در حسینیه امام خمینی برگزار می شود دعوت می نماید.

هیات دولت تاکید کرده است: حضور گسترده همگان در این مراسم ادای احترام به خدمتگزاران صادق این سرزمین خواهد بود.

حضور دکتر روحانی در مراسم تشییع و وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 31208 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 21 دی 1395 ساعت ۱۱:۳۳:۳۴
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر