جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوگل پلاس شناور برای سایت

گوگل پلاس شناور برای سایتReviewed by هادی قربانی on Jan 10Rating: 5.0 در این آموزش قصد دارم نحوه قرار دادن گوگل پلاس به صورت شناور در سایت رو بهتون توضیح بدم. اگر می خوای سایت خود گوگل پلاس شناور قرار بدید با ما همراه باشید تا با یک روش بسیار راحت شما رو با نحوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31204
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۳:۵۱

کرونا :

گوگل پلاس شناور برای سایت
گوگل پلاس شناور برای سایتReviewed by هادی قربانی on Jan 10Rating: 5.0

در این آموزش قصد دارم نحوه قرار دادن گوگل پلاس به صورت شناور در سایت رو بهتون توضیح بدم. اگر می خوای سایت خود گوگل پلاس شناور قرار بدید با ما همراه باشید تا با یک روش بسیار راحت شما رو با نحوه انجام این کار آشنا کنم. همون طور که مشاهده می کنید سایت بیگ تم نیز از این مورد در سمت چپ به صورت شناور و ثابت استفاده کرده.

دلیل استفاده از گوگل پلاس در سایت چیست ؟

در رابطه با این موضوع قبلا در سایت بیگ تم آموزش و مقالات زیادی منتشر شده مثل آموزش قرار دادن گوگل پلاس در سایت و همچنین مطلب دیگر با عنوان نحوه بازاریابی در گوگل پلاس که می تونید به این مقالات مرجعه کرده و توضیحات لازم در این زمینه ها رو مطالعه کنید.

گوگل پلاس به طور کلی امروزه یکی از نیاز های اساسی هر وب سایت می تونه محسوب بشه , همون طور که میدونید google plus یکی از سرویس های گوگل می باشد و به صورت شبکه اجتماعی در حالت فعالی می باشد . از این رو شما هم مثل من میدانید که شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت یک وب سایت دارن. حال گوگل پلاس که از خدمات خود گوگل می باشد بی شک اهمیت بیشتری برای گوگل دارد.

نحوه قرار دادن گوگل پلاس به صورت شناور در سایت
نحوه قرار دادن گوگل پلاس به صورت شناور در سایت

چگونه از گوگل پلاس در سایت خود استفاده کنیم

روش های مختلفی برای اضافه کردن google plus به سایت داریم . اما در این مقاله قصد ما اضافه کردن آیکون گوگل پلاس به صورتی هست که کاربران سایت ما بتونن به مطالب و کل سایت ما +۱ بدن که با این کار هم سایت ما در page گوگل پلاس فرد اشتراک گذار قرار میگیره و دوستان اون فرد مطلب ما رو میبینن یعنی در شبکه اجتماعی خودش به اشتراک گذاشته اون مورد رو که با این کار سایت شما نزد گوگل محبوب میشه و در پیشرفت سایتتون حتما حتما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

ساترا به‌دلیل انتشار ویدئویی نامناسب به آپارات اخطار داد
دنبال کنید

افزودن دکمه گوگل پلاس به صورت شناور و ثابت کنار سایت

خوب بریم سراغ اینکه چجوری می تونیم این پروسه رو داخل سایتمون اجرا کنیم. کار سختی قرارنیست انجام بدیم و فقط کمی با کدها بازی می کنیم بی شک شما هم مثل عاشق این کار هستید.
خب در ابتدا کد زیر را در پایین سایتتون قبل از تگ </body> قرار بدید . اگر سایت وردپرس باشه باید برید سراغ فایل footer.php قالب وردپرس که کدهای پایانی قالب شما در این فایل نوشته شده. در انتهای کد ها دنبال </body> باشید و بعد از پیدا کردن این بخش کد زیر را دقیقا قبل از اون قرار بدید.

  <div class="g-plus">  <p style="text-align:center">  دنبال کردن   </p><br />  <g:plusone></g:plusone>  <!-- address -->  <g:plusone href="https://plus.google.com/u/0/+bigthemeir/posts"></g:plusone>  <!-- include the JS file -->  </div>  <script src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script>  

خب توجه داشته باشید جایی که نوشتیم Google plus page url باید آدرس صفحه گوگل پلاس خودتون رو بنویسید مثلا صفحه گوگل پلاس بیگ تم رو مشاهده کنید. فایل جاوا اسکریپت هم برای فراخوانی این پروسه می باشد. خب کار این بخش تموم شد باید بریم یک استایل شکیل برای بخش ایجاد شده بنویسم.
برای اضافه کردن استایل به صورتی که بخوایم باکس ما شناور و ثابت بشه کدزیر رو داخل فایل های css قرار بدید. اگر سایت وردپرسی باشد باید فایل style.css قالب وردپرس رو باز کنید این فایل داخل پوشه اصلی قالب شما قرار داده شده. این فایل هم در حالت ویرایش باز کرده و کد زیر رو به انتهای کدهای این فایل اضافه کنید.

  .g-plus       background: #000 none repeat scroll 0 0;      border-radius: 4px;      bottom: 250px;      color: #fff;      left: 5px;      opacity: 0.7;      padding: 3px;      position: fixed;      width: 98px;    

خب کار تموم شد فایل رو ذخیره کنید و با رفرش کردن صفحه سایتتون نتیجه کار انجام شده رو ببینید. به همین راحتی باکس اشتراک گذاری مطالب و همچنین امتیاز دادن به سایت شما در گوگل پلاس به سایتتون اضافه شد.
در کدی که برای شما قرار دادیم دو بخش برای امتیازدهی در نظر گرفته شده. یکی برای همون صفحه ای می باشد که داخلشم هستیم و فقط امتیاز شامل اون صفحه میشه دومی هم برای گل سایت هست.
امیدواریم تونسته باشیم با یک آموزش دیگر نیاز کوچکی از نیازهای شما عزیزان و همراهان همیشگی بیگ تم بطرف کرده باشیم.

یادواره گرامیداشت شهید نوروز جلیل پور + عکس
دنبال کنید

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi