جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زواره کاییدی : «جنگ قدرت» بر سر «ردای» هاشمی رفسنجانی در راه است؟!

تلاش اصلاح‌طلبان در ۲۴ ساعت پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای محکم کردن جای پای «محمد خاتمی» و انتقال جایگاه «لیدری» به وی، چهره واقعی این جریان را نشان می‌دهد! آنها هیچگاه با «هاشمی رفسنجانی» صادق نبودند چه آنگاه که در دوران اصلاحات او را «عالیجناب سرخپوش» لقب داده و در هنگامه انتخابات مجلس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31195
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

کرونا :

زواره کاییدی : «جنگ قدرت» بر سر «ردای» هاشمی رفسنجانی در راه است؟!

تلاش اصلاح‌طلبان در ۲۴ ساعت پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای محکم کردن جای پای «محمد خاتمی» و انتقال جایگاه «لیدری» به وی، چهره واقعی این جریان را نشان می‌دهد!

آنها هیچگاه با «هاشمی رفسنجانی» صادق نبودند چه آنگاه که در دوران اصلاحات او را «عالیجناب سرخپوش» لقب داده و در هنگامه انتخابات مجلس ششم بدترین بلاها را بر سر او آوردند و چه زمانی که در سال ۸۴ و ۸۸ به او پناه بردند تا بتوانند سرپوشی بر اقدامات خود علیه نظام جمهوری اسلامی در دوران بدمستی خروج از حاکمیت بگذارند!

«رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام» تنها برای آنان «ابزاری» بود تا بتوانند در ساختار جمهوری اسلامی «نفس بکشند» و علی رغم گرفتن «ژست» اپوزیسیون، مناصب حکومتی را در اختیار بگیرند.

اما آنها این «جنگ قدرت» را زود شروع کردند آنهم در حالیکه هنوز پیکر رئیس فقید دولت سازندگی بر روی زمین است زیرا معنای این حرکات آنها چیزی جز «عبور از روحانی» نیست و باید منتظر ماند که آیا حسن روحانی که اصلاح‌طلبان را «بدهکار» به خود می‌داند و نه «طلبکار»، لیدری فردی که حق حضور در مجامع رسمی و رسانه‌ها را ندارد، می‌پذیرد یا ردای «هاشمی رفسنجانی» در هدایت این جریان بر تن «محمد خاتمی» را گشاد دیده و خود آن را به «دوش» خواهد انداخت!

امروز درگذشت آیت‌الله «هاشمی رفسنجانی» از برخی جهات برای جریان اپوزیسیون «اصلاح‌طلب» شرایطی به مراتب سخت‌تر از سال ۸۸ را رقم زده است و آنان باید تصمیم بگیرند که یا با پذیرش «لیدری» حسن روحانی و «تحت قیمومیت» وی قرار گرفتن، پایان جریانی را که تا امروز با «تنفس مصنوعی» زنده مانده بود را بپذیرند یا با «جدا کردن» راه خود از «اعتدال‌گرایان» به زیر «بیرق» مردی بروند که حتی اجازه حضور در مجامع رسمی و رسانه‌ها را هم ندارد چه برسد به «چانه‌زنی» با نظام!

اصولگرایان از هم‌اکنون باخت در انتخابات را پذیرفته‌اند
دنبال کنید

زواره کاییدی : «جنگ قدرت» بر سر «ردای» هاشمی رفسنجانی در راه است؟! 3

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi