جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیر عامل بانک صادرات ایران به مناسبت رحلت حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی

شناسه خبر: ۰ متن: به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، متن پیام سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک به مناسبت درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مطلحت نظام به شرح زیر می باشد.      انالله و اناالیه راجعون گنج زری بود در این خاکدان   فقدان عالم مجاهد، بزرگ مرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31192
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
شناسه خبر: ۰
متن:

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، متن پیام سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک به مناسبت درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مطلحت نظام به شرح زیر می باشد.

     انالله و اناالیه راجعون
گنج زری بود در این خاکدان
 
فقدان عالم مجاهد، بزرگ مرد پرهیزگار؛ یار صادق و وفادار امام راحل و همدل و همراه مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی خسرانی برای انقلاب و کشور است.
 این عالم بزرگوار با ۶٠ سال تلاش و مجاهدت از جمله نخستین مبارزان راه دشوار خیزش ملی و از چهره های نقش آفرین و اثرگذار در پیروزی، تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی بود و در عرصه های مهم کشور با تدبیر و دور اندیشی ویژه ای که داشت منشاء خیر و برکت برای جامعه و نظام بودند.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان بانک صادرات ایران، رحلت این عالم فرهیخته که یکی از پرچمداران نهضت حق طلبانه وطن بود را به محضر حضرت بقیه الله روحی له الفداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مبارز راستین علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
 
 

 

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi