جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگاه های دولتی کهگیلویه برای کاهش بحران های زیست محیطی تلاش کنند

معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به مسائل محیط زیست دارد گفت: نهادهای حاکمیتی باید با برنامه ریزی علمی و عملی در کاهش بحران‌های زیست محیطی تلاش کنند. ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ دوشنبه معاون فرماندار کهگیلویه: دستگاه های دولتی کهگیلویه برای کاهش بحران های زیست محیطی تلاش کنند معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به مسائل محیط زیست دارد گفت: نهادهای حاکمیتی باید با برنامه ریزی علمی و عملی در کاهش بحران‌های زیست محیطی تلاش کنند.

دستگاه های دولتی کهگیلویه برای کاهش بحران های زیست محیطی تلاش کنند 3
۱۳۹۵/۱۰/۲۰ دوشنبه معاون فرماندار کهگیلویه:

دستگاه های دولتی کهگیلویه برای کاهش بحران های زیست محیطی تلاش کنند

معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به مسائل محیط زیست دارد گفت: نهادهای حاکمیتی باید با برنامه ریزی علمی و عملی در کاهش بحران‌های زیست محیطی تلاش کنند.

 معاون فرماندار کهگیلویه" روز یکشنبه در جلسه کمیته پسماند شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مشکلات محیط زیستی داشته و در این راستا فعالیت‌های خوبی نیز انجام شده است.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" اسلام خسروی  با اشاره به اینکه هنوز محیط زیست دارای مشکلات زیادی است بیان کرد: همکاری همه نهادها برای برطرف کردن مشکلات زیست محیطی ضروری است.
خسروی وضعیت نامناسب زباله‌ها در سطح شهر دهدشت بخصوص ورودی‌ها را یک معضل دانست و گفت: از شهرداری دهدشت انتظار بیشتری برای بهبود وضعیت وجود دارد.
معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: برای جمع آوری زباله‌ها در ورودی شهر دهدشت باید امکانات ادارات بسیج و نسبت به پاکسازی شهر اقدامات لازم انجام شود.
خسروی مقدم افزود: طی یک برنامه عملیاتی برای کاهش خطرات زیست محیطی، زباله‌های شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده در یک مکان مناسب دفع خواهند شد.
وی گفت: باید شرایط لازم برای حضور سرمایه گذار در این بخش از سوی شهرداران نیز فراهم شود.
در این جلسه مصوب شد شهرداران نسبت به حصار کشی مکان دفن زباله اقدامات لازم را انجام دهند.
شهرستان کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان بیش از ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارد.

خیلی از هم نسلی‌های ما به قدرت چسبیده‌اند و باید آنها را با یک تشر کنار گذاشت/ در کشور ما حیف‌ها بیشتر از میل‌هاست
دنبال کنید

ریحان نژاد/ ۳۷۱

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi