جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زنگ خطر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بصدا درآمد

در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب ، آیت الله هاشمی رفسنجانی در گذشت و این آغاز یک زنگ خطر است. زنگ خطری که اعلام می کند افراد موثر و تاثیرگذار در انقلاب و کسانی که در لحظه به لحظه این انقلاب حضور داشتند در حال بدرقه این دنیا هستند. و دور از انتظار نیست که تا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

کرونا :

زنگ خطر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بصدا درآمد

در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب ، آیت الله هاشمی رفسنجانی در گذشت و این آغاز یک زنگ خطر است. زنگ خطری که اعلام می کند افراد موثر و تاثیرگذار در انقلاب و کسانی که در لحظه به لحظه این انقلاب حضور داشتند در حال بدرقه این دنیا هستند. و دور از انتظار نیست که تا چند سال آینده بسیاری از بزرگان و شخصیت های انقلاب نیز در خواهند گذشت و فراتر از آن پدران و مادران ما که در زمان انقلاب اسلامی حضور داشتند و کم و بیش در سطوح مختلف در شکل گیری انقلاب تاثیرگذار بودند، نیز روزی درمی گذرند.

و بدین سان امانت انقلاب اسلامی بر دوش ما نسل چهارمی ها قرار خواهد گرفت. نسل چهارمی که نه حضور امام را درک کرده است و نه در زمان جنگ حاضر بوده است و عمده شناختش از انقلاب محدود به خاطرات پدرها و مادرها و اظهارنظرهای شخصیت های انقلابی است. تنها تصویر زنده ای که ما نسل چهارم از انقلاب داریم حضور شخصیت های زنده ی موثر در انقلاب در مناصب سیاسی است ولی ما پدر و مادر نسلی خواهیم بود که هیچ تصویری زنده از انقلاب اسلامی نخواهد داشت و تنها نقطه ی وصل ما به انقلاب را نیز نخواهند داشت.

در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تلنگری بر ما نسل چهارم انقلاب است که بار انقلاب در حال قرار گرفتن بر دوش ماست و ما در نقش های مختلف به عنوان رئیس جمهور، وزیر، مدیر ، معلم ، دکتر ، مهندس و از همه مهم تر به عنوان پدر و مادر نسل های دیگر مسئولیت حفظ و پیشرفت و انتقال انقلاب را برعهده داریم. و باید نسلی با فاصله بیش از نیم قرن از انقلاب را تربیت کنیم.

کشور ما در جهان از سطح خوبی در زمینه جواهر تراشی برخوردار نیست
دنبال کنید

از این رو در این برهه حساس نیازمندیم که بنیه های نظری و عملی خود را نسبت به انقلاب اسلامی تقویت کنیم و با عملکردی انقلابی و جهادی و با شناساندن انقلاب و راه انقلاب به هم نسل های خود و نیز فرزندانمان نگذاریم که پرچم این انقلاب دچار تزلزل شود و همچنان با قوت به سمت اهداف خود پیش برود.
باشد که بتوانیم این امانت سنگین الهی را تحویل امام زمانمان بدهیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi