پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شروع طوفانی نفت و گاز گچساران در نیم فصل

براساس این گزارش کرونا نیوز ، این دیدار که از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ دیماه در ورزشگاه اختصاصی تیم فولاد اهواز انجام شد تیم نفت و گاز گچساران توانست با ارایه یک نمایش بی نقص میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰:۱۱

کرونا :

شروع طوفانی نفت و گاز گچساران در نیم فصل

براساس این گزارش کرونا نیوز ، این دیدار که از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ دیماه در ورزشگاه اختصاصی تیم فولاد اهواز انجام شد تیم نفت و گاز گچساران توانست با ارایه یک نمایش بی نقص میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار را سید یحیی رحمانی در دقیقه ۱ و علی کرمی در دقیقه ۳۴ به ثمر رساندند.

شرح گلهای این بازی :

گل اول : با آغاز بازی توپ در اختیار عباس عامری قرار گرفت و با یک پاس قطری محمدرضا مظاهری را درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و مهاجم جوان نفتی ها با دید بالایی خود مرتضی حیدری را صاحب توپ کرد تا اینکه این بازیکن ریز نقش با پاس عرضی به دهانه دروازه یحیی رحمانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن جوان توانست در ثانیه ۳۳ بازی گل اول را به صعود نفتی ها وارد دروازه حریف کند.

گل دوم : نفتی ها بعد از چند پاس متوالی توپ را در میانه میدان به مرتضی حیدری رساندند و حیدری با پاس زیبای خود به عمق دفاع حریف علی کرمی را در فرصت گلزنی قرار داد و این بازیکن آماده نفتی ها با ضربه زیبا چیپ گل دوم تیم را به ثمر رساند.

تیم نفت و گاز گچساران در این بازی علیرغم میدان دادن به بازیکنان جوان خود توانست نمایش دلچسبی ارایه کند و از همان ابتدای بازی با گلزنی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در ادامه با وجود زدن گل دوم حتی دو موقعیت صددرصد گلزنی را هم در مقابل درازه حریف ایجاد کردند و تا پایان این نیمه حاکم مطلق بازی بودند.

در نیمه دوم باوجود اینکه تیم میزبان با ایجاد فشار بیش از حد و غیر متعارف به قضاوت داور سعی در جبران گلهای خورده داشت اما نتوانستند سد دفاع نفتی ها را بشکنند و با مدیریت و ضد حملات خوب بازیکنان نفت حملات تیم حریف خنثی و بی اثر بود و در پایان بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود طلایی پوشان نفت گچساران به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران در این بازی در طول ۹۰ دقیقه نمابش مطلوبی داشت و اجازه ایجاد موقعیت مسلم گلزنی به حریف نداد و توانست در یک بازی مهم و حساس تیم فولاد نوین اهواز را در خانه خود زمین گیر کند.

شاگردان داریوش یزدی در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفتند :

هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری ، عبدالکریم شاوردی ، سید فرید طالقانی ، سید سامان شیرمردی ، عباس عامری ،اسماعیل هاشمی نیا ، مرتضی حیدری ،  محمدرضا مظاهری، علی کرمی، سید یحیی رحمانی

تعویض های نفتی ها در این بازی بدین صورت انجام گرفت :

در دقیقه ۷۶ محمد نوروزی بجای مرتضی حیدری ، در دقیقه ۸۰ مصطفی نوبخت بجای یحیی رحمانی و همچنین در دقیقه ۸۶ سعید عنافچه بجای علی کرمی به کار گرفته شدند

حواشی این دیدار :

در این بازی برای نخستین بار در طول بازیهای این فصل نفتی ها ، داریوش یزدی در میانه میدان به دو بازیکن جوان خود یعنی اسماعیل هاشمی نیا و عباس عامری اعتماد کرد و هر دو بازیکن بخوبی از عهده کار برآمدند و بطوریکه اسماعیل هاشمی که برای اولین بار در ترکیب ثابت به میدان رفته بود در کارهای تهاجمی نمایش خوبی داشت

همچنین دیگر تغییر مهم در چینش بازیکنان تیم نفت در این بازی ، حضور عبدالکریم شاوردی بعنوان دفاع آخر تیم در کنار علی جهانگیری بود که با تجربه بالا روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

تیم نفت و گاز گچساران در این بازی از هر سه خرید جدید خود بعنوان یار تعویضی استفاده کرد تا اینکه مصطفی نوبخت،محمد نوروزی و سعید عنافچه در ۱۵ دقیقه پایانی بازی محک خوبی دیده باشند.

طلایی پوشان نفت بعد از پنج بازی خارج از خانه موفق شدن با پیروزی در این بازی به روند قبلی خود در بازیهای خارج از خانه پایان دهند.

این بازی چندین تماشاگر    داشت که می توان به حضور سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز ، داریوش هرمزی سرمربی نفت امیدیه ، بهروز مکوندی سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان و کادرفنی تیم اروند خمشهر اشاره کرد

تیم نفت گچساران در این فصل تحت هدایت داریوش یزدی توانسته است در مقابل تیم های اهوازی به رکورد صددرصد پیروزی دست پیدا کند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم نفت گچساران توانست شش امتیاز در مقابل فولاد نوین اهواز صید کند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی شیرین خارج از خانه و با ۲۷ امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم گروه یک قرار بگیرد.

همچنین نفتی ها در دیدار بعدی خود در هفته هجدهم در خانه و روز پنج شنبه ۲۳ دیماه در ورزشگاه شهدای نفت پذیرای تیم قشقایی شیراز خواهد بود.

 

شروع طوفانی نفت و گاز گچساران در نیم فصل

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi