پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حبیبی‌نژاد تکذیب کرد/صیدالی،ساسان حبیبی‌نژاد را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد

ساعاتی قبل خبری مبنی بر صدور حکم رئیس دفتر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در برخی کانال های تلگرامی منتشر شد. به گزارش «بویر نیوز»، در خبر مذکور آمده بود؛ هوشنگ صیدالی طی حکمی ساسان حبیبی‌نژاد را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. حبیبی‌نژاد دارای مدرک مهندسی شیمی صنایع گاز و کارشناسی ارشد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31101
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

کرونا :

حبیبی‌نژاد تکذیب کرد/صیدالی،ساسان حبیبی‌نژاد را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد

ساعاتی قبل خبری مبنی بر صدور حکم رئیس دفتر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در برخی کانال های تلگرامی منتشر شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در خبر مذکور آمده بود؛ هوشنگ صیدالی طی حکمی ساسان حبیبی‌نژاد را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد.

photo_2017-01-06_20-04-20

حبیبی‌نژاد دارای مدرک مهندسی شیمی صنایع گاز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی  MBA است که اسفندماه سال ۹۳ به عنوان روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شده بود.

وی  پژوهشگر برتر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز بوده است که چند مقاله علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی در رزومه خود دارد و سوابقی همچون مدیر کنترل کیفی استاندارد و سرپرست اداره پژوهش و فن آوری شرکت نفت و گاز گچساران را نیز در کارنامه دارد.

گفتنی است؛ وی از افراد حامی و نزدیک به غلامرضا تاج گردون است.

حبیبی‌نژاد تکذیب کرد

ساسان حبیبی‌نژاد ساعتی پس از انتشار این خبر گفت: تاکنون هیچ حکمی برای اینجانب نزده اند.

وی در تماس تلفنی با خبرنگار «بویر نیوز» تاکید کرد: متاسفانه منبع این خبر شیطنت یکی از افراد رسانه ای شهرستان گچساران بود و تاکنون هیچ ابلاغی برای بنده نزده اند.

وی تاکید کرد: در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد قطعا از طریق پایگاه خبری «بویر نیوز» به اطلاع مردم شریف خواهم رساند ولی تاکنون ابلاغی برای اینجانب نزده اند.

حبیبی نژاد تاکید کرد: هدف این خبر تخریب وجهه مثبت مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز گچساران است.

هوشنگ صیدالی ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در واکنش به انتشار این خبر گفت: تاکنون هیچ حکمی صادر نشده است.

هوشنگ صیدالی در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز» تصریح کرد: هنوز انتصابی صورت نگرفته است و مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش کرونا نیوز:

اما با انتشار این خبر پایگاه خبری زاگرونا که توسط دولت بسته و فیلتر شده است در کانال خبری خود در تلگرام نوشت :

توضیحات زاگرونا؛
** منبع خبر زاگرونا که خود نفتی بوده و احتمالا در روزهای آینده خود منصبی جدید در نفت می گیرد کاملا مورد وثوق این وبسایت بوده و تکذیبیه آقای حبیبی نمی تواند ذره ای از اعتماد زاگرونا به منابع خبری کم نماید. نوع تکذیبیه هم نشان از صحت خبر دارد.
سایت های زیادی خبر را منتشر نموده اند و این نشانه اعتبار خبری زاگرونا در میان مردم و اهالی رسانه می باشد.
شواهد در تصاویر موجود است. فقط با سرچ ساده کلمات «هوشنگ صیدالی دفتر ساسان حبیبی» در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر می توانید به این موضوع پی ببرید.

دولت برای رسیدگی به مشکلات خوزستان شورای راهبردی تشکیل می‌دهد
دنبال کنید

** اینکه آقای حبیبی اصرار بر رسانه ای کردن تکذیبیه خود نموده است و روش منفی برای مطرح نمودن خود را آغاز نموده است یا توجه به چارت اداری نفت قابل توجیه است؛
در شرکت نفت که چارت ویژه خود را دارد حبیبی طبق چارت پرسنل تاسیسات گاز با گرید ۱۴ بوده و هنوز به روی سمت روابط عمومی ننشسته است و در واقع سمت ریاست روابط عمومی بعد از گذشت این همه سال هنوز در اختیار ابوالحسن غلامی می باشد.
از طرفی سمت آقای نوئی(مدیر دفتری) با محتمل بودن رفتن ایشان خالی شده و بهترین پوزیشن اداری برای ارتقای حبیبی بوده و اتفاقا طبیعی است که او این چنین از احتمال منتفی شدن موضوع هراسان شده است.

** در خبر انتصاب و خبر بعدی که تکذیبیه آن جایگزین شده است اشاره به رزومه علمی آقای حبیبی شده و در واقع می خواهد به عوام بقبولاند در انتصاب ایشان فقط سوابق و شایستگی ها مدنظر بوده و هیچ رگه ای از مسائل دیگر وجود ندارد.
در همین فرصت از آقای حبیبی درخواست داریم لطف نموده و بخشی از رزومه علنی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهید.

**از آقای حبیبی می پرسیم چرا برای تکذیبیه این خبر به رسانه ای در گچساران مراجعه نکردید؟ داقل سه نفر از فعالین رسانه ای موفق گچساران در مجموعه تحت امر جنابعالی فعالیت می نمایند. چرا اصرار داشتید رسانه ای از یاسوج و نزدیک به مدیرعامل جدید نفت گچساران چنین تکذیبه ای منتشر نماید؟ آیا این موید دشمن انگاری رسانه های گچسارانی نمی باشد؟
عملکرد نومیدکننده شما در بخش رسانه البته موید این موضوع می باشد.

** آقای حبیبی چرا فکر می کند به صرف رابطه سببی با خانواده ای، می تواند از نفت و مردم گچساران هر استفاده ای نماید؟
اینکه ایشان بیانیه روابط عمومی را به نام خود در رسانه ها منتشر نمودند موید این نظر می باشد. در پیوست ها موجود است.
کسی دوران بی رمق شما را در روابط عمومی از یاد نخواهد برد. برخوردهای نامتعارف با رسانه های منتقد و با ذره بین به دتبال آی پی کامنت گذاران گشتن یکی از روش های محدود کننده رسانه ها در زمان شما بود.
دوران شما دورانی بود که حیثیت نفت در عموم به شدت کاهش یاقت. در جلسات عمومی نفت ردیف دوم و سوم نشست و این واکنش نامناسب مدیرعامل پیشین را به دنبال داشت و همه را در حسرت روابط عمومی قوی دوران رحمتی و راجی گذاشت.

قالیباف: رهبری فرمودند سفر به روسیه را تأخیر نیندازید
دنبال کنید

** در مصاحبه تاکنون گفته است: «تاکنون ابلاغ نشده است» و بلافاصله به حالتی اعتراض آمیز فرموده اید: «: تاکنون هیچ حکمی برای اینجانب نزده اند». آیا با شما صحبتی در این باب شده است؟ مراحل اداری کجاست؟.. ……….

…….

………………………. ………………………….. ……………………..

** در آخر یه هوشنگ صیدالی میادآور می شویم در زمینی بازی نکیند که توسط دیگران چینش شده است و منفعلانه گام برندارید.
شطرنج بازی که با مهره سفید بازی می کند احتمال یردش بیشتر است چون همیشه یا گام به جلوست و صیدالی در حرکت اول نشان داد از بازی عقب افتاده است. ولی یک خبر خوب می گوید شطرنج بازان قهاری بوده اند که حتی با مهره های سیاه برده اند و هوشنگ صیدالی نشان داده که در سیاست شطرنج باز قهاری است.

** آقای صیدالی باید این موضوع را درک نماید که نفت، گاز نیست و گچساران جدید هم گچساران قدیم نبوده و هیچ گاه نخواهد شد و او باید روابط خود را با اهالی نفت، مردم و اگر صلاح بداند رسانه های گچساران مطابق شرایط جدید تنظیم نماید.

اخبار موجود در راهرهای نقت که در روزهای اینده … . خدا کند همه خبرهای … درباره نفت گچساران دروغ باشد و هر روز مجبور به انتشار یک تکذیبیه باشیم ولی سوابق نشان دهده اخبار زاگروان از کمترین ضریب خطا بهره مند بوده است.

منبع:

https://telegram.me

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi